2009. március 7., szombat

Farsangi bálozás

Emelem virtuális kalapom blogom olvasói előtt! Ezen az eléggé hidegecske, szeles, esős, zimankós, sötét napon, dodi blogja két bejegyzést is tartogat nektek. Először is megírnám ami kimaradt, a mult héten, másrészt pedig a negyedik oktatási hét furmányait, s turpisságait örökíteném meg nektek. Szóval halandjunk is szépen sorrendbe... Előszőr is a harmadik hét neves eseményeiről kéne röktönöznöm néktek valamit. A hét a szokásos forgatókönyv szerint zajlott. Egyetlen jeles esemény a keddhez kötödő. Mint tudjátok ez az időszak volt a fransang utolsó hete, s így mi is a lányokkal farsangi bálozni mentünk. Ami utólag nagyon jó döntésnek bizonyult. A bálról előljáróban annyit csak, hogy ez amolyan gazdász bál volt. Szóval képzelhetitek sok csinos lány, persze a legcsinosabb Julcsi kedvesem volt az nem vitás :)
Minden a jegyek megvásárlásával kezdődött, ahol ki kelett választani hogy mit fogunk vacsorázni. Ekkor gondoltam hogy jó rendezvény lesz, merthát a hasamon keresztül nem csak azért lehet megfogni mert van, hanem azért is mert nagyon szeretem a fincsi ételeket, meg a nem fincsiket is :) Szóval megvettük a jegyeinket, s lelkes izgalommal vártuk a keddet, a bál idejét. Mindig is szerettem az ilyen rendezvényeket, s most mivel egy kiváló társasággal mehettem, így még jobb volt. S ez volt az első közös bálunk Julcsival, de reményeim szerint nem az utolsó. Nagyon jó volt hogy az oldalamon ilyen csinos lányzóval mutatkozhattam. Kedden hétkor mentem Julcsihoz, ahol a lányok már vadul csinosodtak, persze akadt olyan is aki már készen volt. Ez a gyorsaság pedig Timi volt. A készülődés izgalmában jókat beszélgettünk, tv-ztünk, én pedig szekáltam Timit a meccsel :) mert bizony a Barca-Lyon BL meccs volt ezen a napon. Hamarosan Anna is összekészült, bár ekkor már kicsit számszerint két perces késésbe voltunk. Majd megrendelték az autót, s elindultunk. Az út jó hangulatba telt, s hamar meg is érkezhettünk a kissé szocreál Kristály étteremhez ami 1966tól a város része. Valaha biztos jó kis párt és munkásrendezvényeket is megélhettek falai :).Amúgy érdekes kis étterem, sokszor sétáltam el melette de nem tudtam hogy ez az az étterem, ahol ez a nivós bál lebonyolításra kerül :) Így megelégedve konstatáltam, hogy én tudom, ismerem ezt a helyet :) Behatolásunk után, mivel ránk vártak, hamarosan kezdődhetett a móka. Bennt szolíd kis vendégsereg fogadott, s szépen megterített asztalsorok. Amolyan régi lovagi vacsorákat idézve. Gyorsan lecsekkoltuk mik a lehetőségek, s be is neveztünk a báli szépségversenyre. Merthát a lányok csodálatosak voltak, én pedig valamilyen perverzióbol neveztem, talán a tavalyi gólyabál emlékére :) Kiválasztva a számokat izgatottan helyetfoglaltunk. Ekkor még fényképezőgépem is működött, s ha működött, akkor csináltunk is pár fotókopiát :) Ezután megkezdődött a rendezvény. Két nyitóbeszéddel, amiből nem sok maradt meg, csak hogy gazdász bál, meg hogy ez az első, és hogy vannak különféle nemzetközi gazdász szervek :) Ezeket a beszédeket nem igen szeretem, mert eléggé unalmasak, s úgyse figyel rá a kutya sem. Dehát mit van mitt tenni, szerencsére rövid volt, hát végighallgattuk. Közben tovább kattogott a fényképezőmasinám. Aztán hamarosan megérkezett a gondosan elkészített s kiválasztott vacsora. Ami szerintem nagyon finom volt. Rántottsajtot, gombafejekkel rendeltem. A legjobban a gombafejek ízlettek belőle. Majd kellemesen eltelve jött a desszert, amit rosszul választottam ki mert én is fagyit szerettem volna mint a lányok, de annyira fellelkesültem a gestenyepürétől hogy inkább azt kértem. A vacsitól kellmesen eltelve, egy kis táncbemutatót kaptunk. Ami azért eléggé vegyes fogatattásban részesült. Az egyik páros nagyon jó volt, a másik meg kevésbé. De itt is ismerősőkre leltem, ugyanis az egyik páros próbált meg minket társastáncra okítani. :) Aztán egy kis hangulatkeltés után, megkezdődhetett a télleges bál. Először tombola sorsolás volt, ahol sajnos a kék nyolcasom nem sokat nyert :( Pedig a fürdőbelépő jó lett volna :) Sajnos Timi sem nyert többet, így csalódottan nyuktáztuk az eléggé bundaillatú tombolahúzás eredményét. Kissé csalodva izgultuk hát végig a szépségverseny győztesét is. Ami persze nem is hozhatott mást mint a "legszebb" diadalát, mindkét kategoriában. Azért nem is szeretem az ilyen versenyeket, mert mindig az nyer, akinek a legtöbb ismerőse, kapcsolata van, s nem a tényleges legszebb. Szóval ezeken már nem lepődtem meg. De örömmel jelenthetem, hogy férfiak között a biztos negyedik helyezést értem el, mivel négy vállalkozó legény volt a gáton. Szóval a 6 szavazatommal biztos befutó negyedik lettem. Ami azért nem rossz :) Ismerve saját adottságaimat :P Ezután már télleg a mókáé volt a főszerep, elkezdődhetett a táncmulatság. Amit nagyon szeretek, mert ez amolyan régies zene, olyan télleges báli zene. Kissé emlékesztetett falumbéli rendezvényekre, bucsú és szüreti no meg májusfa bálra. Szóval nem okozott gondot hogy táncra csábítsam a lányokat. Julcsim kicsit vonakodott, de aztán csak-csak táncra hajlott a lába. Én pedig büszkén táncoltam kedvesemmel :) Majd később Timivel is. Nagyon jóó volt. Aztán volt mikor hárman táncoltunk, meg olyan is volt amikor négyesen roptuk. Jucsi lakótársát Annát is próbáltam páros táncra csábítani, ha már a többi lánnyal sikerült táncolnom, gondoltam vele is fog, de sajnos ő nem állt kötélnek, én pedig nem igen erőszakoskodtam. S rájöttem hogy Julcsi laktársa milyen laza csaj, amikor is a kényelmetlen cipőjétől megszabadulva perdült táncra. Szóval táncolós pihenős beszélgetős és megint táncolós periódusok váltották egymást a bálon, míg nem a zenész csávó ukk-mukk pihenőt nem tartott. Amivel semmi gond nem lenne, ha az élőzene helyett valami aláfestő cd-t benyomatott volna, de nem így tett. Szóval a kialakult hangulatot ezzel szerintem tönkre is vágta. Legalábbis nekem már nem igen volt ezek után kedvem táncolni, mókázni. S mivel a lányokban sem zajlott ez másképpen, így hát éfélkor mint hamumpipőke elindultunk hazafelé a bálból. Majd Julcsiéknál a lányok levetették szép ruhájukat, s átöltöztek hétköznapi viseletekbe. Kicsit elemeztük az estét, beszélgettünk. Ami remek lehetőséget biztosított megismerni kicsit Annát. Majd Timivel hazaindultunk víztorony streetbe, mert szegény nem tudott volna hol aludni, nekünk pedig mindig van egy szabad ágyunk. Így mindenki jól járt. A tánctól megfáradva engem hamar elnyomott az álom, s még arra sem emlékszme mikor Timi elhagyta a lakást. Vélhetően nagyon halk volt. Összegezve remek kis móka volt. Nagyon jól éreztem magam. ÉS hogy miért? Hát egyrészt mert remek társaságom volt, másrészt azért mert ott volt kedvesem, s ez volt az első olyan alkalom hogy együtt báloztunk, harmadrészt nem mindenki mehet el három gyönyörű lánnyal bálozni. Szóval meg is köszönném mindenkinek. Timinek hogy elcsábított erre a rendezvényre, Julcsinak hogy kibírta mikor rálépkedtem a lábára, s Annának hogy Ő is velünk tartott. S talán még azért is élveztem valahol ezt a rendezvényt, mert volt neki valami misztikuma. Ahogy kiöltözve ültünk az asztalnál, fotózkodtunk és táncoltunk. Kicsit olyan volt mintha egy mini kis esküvő lett volna. LEgalábbis én kicsi romantikus lelkületembe kicsit olyan volt. Meg el lehetett hagyni a hétköznap problémáit, s csak a vidámságra koncentrálni. Szóval jól éreztem magam, s terveim szerint a második gazdász farsangi bálon is résztveszek. Remélem mindenki más is jól érezte magát, s nem bánta meg hogy kedden ezt a rendezvényt választotta. S most bejegyzésem végére pár képet mellékelek nektek, nem az összeset, mert még el kell kérnem egy részét Timitől :P Szóval csak párat, amolyan ízérzékelőnek. Dehát ahogy mondani szoktam, ezt nem lehet leírni, ezt át kell élni. A következő irásomig legyetek jók, vigyázzatok egymásra, s élvezzétek egymást.
A mihamarabbi viszontolvasá
sig sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése