2009. április 13., hétfő

Húsvét Hétfő reggelén...

Pálinkás jó reggelt kívánok e háznak,
Főképp a dolgos szülők jól nevelt lányának!
Elmondom én gyorsan jövetelem célját:
Megöntözöm most a környék legszebb lányát.
Kívánok e háznak hát mindenből eleget,
Főképp békességet, egészséget és szeretetet!

Válaszvers:

Köszönöm, hogy köszöntöttél,
Rózsavízzel megöntöztél.
En is köszöntelek Téged,
Tojás lesz a fizetséged.
Aki adta, ne feledd,
És a tojást el ne ejtsd
Sziasztok olvasók! Hétfő van.. De nem akármilyen hétfő, húsvét hétfő.Ezt a napot vízbevető hétfőnek is hívják, mert régen a lányokat ekkor klassz kis vízfürdőbe részesítették a patakban. Szerencsére ma már nem élünk ilyen barbár korba, ma már csak a locsolkodás patchelt verziója maradt, de már ez is megkopóban van. Ez az az ünnepi metódus amit a lányok nem igen szeretnek, mert egyrészt büdös lesz a hajuk a kölnitől. Ezért néha néha elzárkóznak a locsolók elől. Pedig szerintem locsolkodni jó dolog. S én szeretem a húsvét hétfőt. Főleg mikor meglátom nővérem arcát, hogy már megint bűzölög. Más kérdés hogy egész nap elviselni a többezerféle "rózsavíz" illatát.. :) Szóval summa summárom én szeretem a húsvét hétfőt. S szerintem a húsvéti locsolkodás egy jó kis népszokás. S aki még nem járta körül ismerőseit vagy hölgyrokonságát, annak adok pár ötletes verset. S még nem késő bejárni ismerőseinket, becsöngetni s a háznál lévő nőnemüeket megöntözni bővízzel.


Lájtosabb versecske:

Odalent az utcán azt mondják a nagyok, Hogy ebben a házban hervadnak a csajok. Én is, mint az apám, szeretem a nőket, Ezért jöttem meglocsolni őket.

Erotikus töltetű ifjaknak:

Van nálam egy kölnisüveg, Métereset spriccel, Mivel ilyen rakoncátlan, Lezártam egy sliccel!

Gyere kislány, meglocsollak Kedvezményes áron, Gumi nélkül negyven rugó, Kölnivel csak három!

Húsvét másodnapján Az jutott eszembe: Eljövök tehozzád, Oszt hátulról teszem be. Csak, hogy ne mondhassál Énrólam te rosszat, Mer' asszongyák: hátulról Két centivel hosszabb. Addig el sem kezdek Mint atom hörbölni, Amíg meg nem kérdem: Szabad-e fröcskölni?

Zöld erdőben jártam, piros tojást láttam. Nekem is van kettő, közötte egy vessző.
Hol a tojás, érte nyomás Kicsi fejed nem is korpás? Kölni elő loccs a fejre Innen aztán hová merre? Nagy a város sok a nő Nem leszek tán feltűnő? Add a lóvét itt a kölni Meddig fogsz itt még csücsülni? Sokat vártam erre a napra Hogy pacsit adhassak a valagadra Eláztatlak majd jól alul-felül Legyél addigra csak meztelenül. Emlékszel majd erre a napra Meg leszel majd jócskán hatva Kit érdekel, mit hoz a nyúl Ez a húsvét is jól alakul!

Te vagy az, ki nekem maradt, meglocsollak, dőljél hanyatt!

Zöld erdőben jártam véled. Kezem erre-arra téved. Úgy éreztem, nem vagy nedves. Meglocsolhatlak-e kedves?

A török magyar barátságra:

Én vagyok a török,
Locsolkodni jövök.
Ha nem adnak pirostojást,
Mindent összetörök.

Fegyvermániásoknak (mint Petya)

Tegnapelőtt véletlen a Pentagonnál jártam, Kisméretű felderítő vadászgépet láttam. Könnyű volt a fegyverzete, nem tudott bombázni, Te meg hogy ha el nem szaladsz, nagyon meg fogsz ázni!

Zöld erdőben jártam, Atombombát láttam, Fel akart robbani, Szabad-e urópa

Falu végén templom, Locsoljak-e? Nemtom...

Aktuális politikai helyzetről:

Kossuth téren jártam, Nagy tömeget láttam. Nem akart oszolni, Szabad-e locsolni?

Nem vagyok én liberális, ezért vagyok ideális. Szabad-e locsolni?

Koccsordis versek:

Piros tojás, hímes tojás Jó kocsordi ízzel, Meglocsollak téged, Oxigéndús vízzel!

Ha kölnim nem elég jó A magácska hajára, Locsolja meg húsvétkor, Árpi hidraulikája!

Ojjektumban jártam, Úszott betont láttam, Nem akart megkötni, Megszabad-e locsolni?

Informatikus ihletésű ifjaknak:

Byte erdőben jártam paritásbitet láttam el akart ORozni szabad-e XORozni?

DVSC szurkolóknak:

Az én babám tegnap nem jött ki a meccsre, piros-fehér tojásokat festett egész este, bajnok lesz a DVSC csak vár még 1 évet, addig is, hogy ne unatkozz meglocsollak téged.

Műszaki ihletésűeknek:

Zöld erdőben jártam, Össze-vissza csavarkulcs, Szabad-e locsolni?

Éles sarok, kezdő törés, bordástengely, reteszkötés, csapsurlódás tangens róval, megjöttem a locsolóval. (személyes kedvencem, bár Big kollega Úr megelőzött vele)

Modorosabb vers:

Zöld erdőben sosem jártam.. Helyette a falakra firkáltam Felírtam, hogy jön a húsvét Ezzel együtt jön a jólét Tojás, sonka, sör és bor Előkerül a jómodor Eszünk-iszunk és fogy a kölni Hajrá scrácok, nem kell itt tökölni! Itt az idő, ti csak várjatok csajok Szárazon én senkit sem hagyok! Az elhervadás ki van zárva Ezt kiáltjuk mi ki a világba! Locsoláskor arról szól a fáma, Hogy minden leány örüljön máma. Az örömöt én is csak növelni jöttem. Mint megannyian előttem, s mögöttem. Az életről szólnak e napok, De életvizet sajnak sehol sem kapok. Vettem hát kristályvizet, s hoztam azt magammal, Gondolom ezt itt nem fogadják haraggal. Ennek tehát illata nincsen, De tiszta szívvel adom, ez minden. Versem végéről nem feledhetem a kérdést, De ide az bizony nem érdemel helyet. Így hát külön teszem fel: Szabad-e locsolni?

Zöld a moha, zöld a fű, meglocsollak, nőnemű!

Verset kéne mondani mostan, persze rögtön, itt, és nyomban. Legyen benne nyúl és tojás, kölnivíz meg egyebek, Hogy a versem hallgatói boldogok legyenek. De ha már ezt felsoroltam, A szót tovább minek is nyújtsam, Felteszem inkább a kérdést, Szabad-e locsolni?

Arabfanoknak és Csillának (de lehet ez a kategoria egy s ugyan az)

Sivatagban él a teve, locsolkodni jöttem, he-he.

Sivatagban jár a teve Tele van a töke vele Nálam van a töke leve Meglocsolhatlak-e vele?

Aranyos kis versecskék:

Nem vagyok én nyuszi, Kell nekem a puszi. Gombold ki a blúzocskádat, Hadd locsolom dombocskádat! Van nálam egy kis pacsuli Leloccsintom magát Ha egy kicsi mázlija van Szereti a szagát.

Felnézek az égre, a versemnek vége.

XXI századi: (no de kéremszépen haladjunk a korral)

Meglocsollak SMS-el,
nem fogok tökölni; neked nem kell hajat mosni, nekem nem kell kölni

Az utolstót pedig kedvesemnek szántam:

Itt a húsvét, eljött végre, A szép lányok örömére. Mert a lányok szép virágok, Illatos víz illik rájok. Kit húsvétkor nem locsolnak, Hervadt virág lesz már holnap. Ne fuss el hát, szép virágom, Locsolásért csók jár, három!

Remélem mindenki talált megfelelő verset magának. S a végére kedves Gál Medve Csaba barátom szavait idézném "Dodi benned egy Petőfi veszett el szerencsére jó mélyen".
S még egy kis humor az írásom végére. Szóval kémia emeltszintesek figyelem :P Minek a képlete a H2OPoK? Hát a vízipók-é :P Minden kedves olvasómnak Kellemes Húsvéti ünnepeket, a lányoknak pedig sok locsolót kivánnék. Köszönöm a türelmet s hogy végigolvastatok. A mihamarabbi viszontolvasásig vigyázzatok magatokra, élvezzétek a tavaszt, no meg persze egymást. Legyetek jók vigyázzatok magatokra, s ne feletkezzetek meg a régi jó asszinkron motoról sem. A mihamarabbi viszontolvasásig sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése