2010. február 26., péntek

Valentin Nap

Emelem virtuális kalapom blogom olvasói előtt! A február egyike azon hónapoknak amikor nem igazán akad semmi ajándékozni  okot adó, valamire való ünnep, s ez meg hogy február egy téli hónap, így valószínűleg ez vezetett arra hogy erre a csodás hónap közepi napra tegyük a Valentin napot.
  De mint mindennek persze ennek is van egy klassz kis eredetmondája, bizony ha azok a gonosz rómaiak nem nyírják ki St. Valentint.. Na de az előkövetelményeket már tavaly lelőttem, úgyhogy ha érdekel valakit akkor olvassa vissza azt az írást.



   Az idei Valentin nap kicsit olyan volt mint az összes többi nap, s nem igazán éreztem hogy ez lenne a szerelmesek ünnepe, főleg mert jelentősen összekülönböztünk Julcsival, így hát igazán kedvem sem volt a romantikus idillhez. Ez még fontos információ lesz. Az egész Valentin nap az ajándékvásárlással kezdődött, ez egy nagyon bonyolult folyamat, főleg ha Valentin napi ajándékról van szó. Ilyenkor mindent kicsit eláraszt a szívecskés, rózsaszín felhő, s bizony vannak emberek akik ettől kicsit vagy épp nagyon kiütést kapnak. Így hát a jó ajándék megszerzése bizony nagyon nehéz feladat. Főleg ha a párjának ajándékozik az ember.
  A hosszú listát végül sikerült leszűkíteni a plüss és párna döntőre, amiből végül a plüss került ki győztesen. Ezután már csak az volt a kérdés hogy a plüssök széles tárháza közül, melyik plüss lenne a befutó. Hosszas tanakvás után aztán a Zsiráf mellett tettem le a voksom.  S hogy miért is egy zsiráfot? Hát ennek hosszú története van, de azt hiszem hogy megértsétek megér pár gondolatot...
  
2008 nyarán a barátaimmal nyaraltunk Balatonkenesén, ekkor egy csecse holmi vásárló körűt alatt akadt meg a szemem egy háttőmágnesen. Nagyon különleges háttőmágnest fedeztem fel az egyik árusnál, egy zsiráf formájú plüss mágnest. Azonnal gondoltam hogy ezt nekem meg kell szereznem. Így hát meg is vásároltam.
  Aztán ez a plüss zsiráf sok helyütt megfordult, de valahogy mindig velem volt, s a nehéz vizsgákon is ott csücsült, talán nálam jobban tudja a szerelést is mint én :) s talán egy két derivált is megtanult, a lényeg hogy mindig velem volt, ha Győrbe mentem a zsebembe csaptam, ha pedig hazajöttem akkor is ott utazott velem..
   Aztán 2009 januárjában amikor Lenke (az eszetLenkéből) a lámpámon hásziendázott, felkeltette Kedvesem érdeklődését, s hosszas tanakvás után magammal, odaajándékoztam neki. Így hát Lenke a nagy világjáró átkerült a Dózsa rakpartra, s Kedvesem társaságát élvezte, hol ott, hol pedig Balatonfüreden.
  Míg nem egy nyári napon, a költözés hevében, amolyan Reszkessetek betörők módón, elfelejtkeztünk Lenkéről, s bizony valószínűleg a Dózsa rakpart lakója maradt. (Persze ez még nem hivatalos, azóta feladtunk egy hirdetést a csellengőkben)

 Innentől kezdve érthető már a zsiráfos választás. Szóval megvolt hogy mit szeretnék adni, ezután már csak le kellet vadászni a megfelelő példányt :) Ami már könnyeden sikerült :)  Végül Lanka (a bizonytaLankábol) hazaérkezett a Kis hásziendára, s bizony én nagyon elégedett voltam a csecse kis plüss zsiráffal. Azonban itt ott felütötte bennem a hangot hogy vajon tetszeni fog-e Kedvesemnek. A zsiráfot még megfűszereztem a biztos hatás kedvéért egy bon-bonnal mert hát a csokit mindenki szereti :)
    Ezzel a hanggal csaptunk hát át a Valentin napba, amikor is egy veszekedés árnyéka lebegett mögöttünk, és egy másik veszekedés lebegett előttünk, főleg miután megtörtént napi levélváltásunk, ahol számomra kedvezőtlen   híreket kaptam. Akkor és ott bizony nagyon szörnyűen hatottak számomra a tények, mert mint ahogy blogom hajnalán mondtam volt, s most idézek egyik kedvenc személyemtől azaz magamtól "A rossz hírek közlésénél fontos a szigetelés és a védelem". Hát ebben a hírben se szigetelés se védelem nem volt, s épp Valentin napon. Szóval nagyon rosszul kezdtem érezni magam, de mint ahogy mostanában lenni szokott nem sejtettem hogy bizony ez az egész egy nagy hullámvasút része :)
 Végül is a hírek feldolgozását rajzolásba vezettem át, vagy inkább le. Ez azért is előnyös mert mostanság nagyon kísérletező vagyok a rajzok terén, mivel sokaktól hallok érdekes tippeket a rajzolási írott vagy íratlan szabályokról. Van aki a komolyzenére, van aki négy öt sörre, s van aki a borozásra esküszik amikor a 'mi a titka a jó rajznak" c kérdést teszem fel.

  Így hát én kipróbáltam hogy hogyan befolyásolja negatív gondolataim az ászok csavar képét, bár leginkább én akkor és ott nem egy egészen más, mondhatnám testesebb ászokra gondoltam, s nem M20-as szinten :) 
  De ne eresszük bő lére a története, elég az hozzá hogy a rajzolási metódus kiszellőztette a fejemet, s mire kész lettem, már szép lassan indulni is kellett. A rajz eredményét nem firtatnám, azt hiszem a lélekállapotom nem különösebben látszott a művemen, ami így is úgy is ronda lett :)
  A rajz után a gondolatok aztán szépen lassan visszakacérkodtak a fejembe, s egyrészt izgalommal másrészt félve vártam az estét, valahogy úgy mint amikor az ember az első randira megy.  Tehát ezzel a felhanggal készülődtem vissza Győrbe.
   A szokásos időben megérkezett értem a Hajmi nonprofit taxi zrt szolgálati járműve, s így szépen lassan visszajutottunk szeretett városunkba. Útközben Kokó adta elő nézeteit a V. napról, miszerint "Ezt az ünnepet azért találták ki hogy a rossz kapcsolatokban is legyen szex".  Ezen aztán jót mosolyogtam, s kicsit varázsütésszerűen el is hagytak a rossz gondolatok. Szerencsésnek éreztem magam, hogy ezen a napon van kihez hozzábújnom, s van kivel megosztanom a problémáim, örömöm, szóval hogy nem érzem magam egyedül a nagy szerelemtengerben. 

  Miután felértünk Győrbe, Hajmit kellet már csak meggyőznőm hogy legyen szíves a kollégiumnál kitenni. Ez most a szokásosnál nehezebben ment, persze csak azért mert Hajmi megacélozta szívét. De végül Kokó megpendített egy lírai húrt, ami aztán azt eredményezte hogy mégis házhoz fuvaroztak. Itt ragadnám meg az alkalmat hogy megköszönjem neki ezt a szívességet.
   Miután kuszáltam, s elköszöntünk, belibbentem. Bennt aztán sikerült nem észrevennem a kanapén turbékoló Timiéket :) Szerencsére a szobába érve nem volt ilyen problémám, mivel csak Julcsim találtam ott. Így hát elő is adhattam az ajándékomat. 
  A hatás ellenhatás törvénye miatt, hamarosan én is megkaptam meglepetésemet, persze csak azután miután a plüss zsiráfon kilelkendeztük magunkat, s megosztottam a háttérinformációkat ( a zsiráf 'géptábláját") 
  Ezután következett az én meglepetésem, ami Kedvesemtől nagyon igényes módon egy klassz kis ajándékos zsacsit is tartalmazott (ez aztán azóta a kacatos dobozomba került, mint ahogy a csokipapír is) 
  S hogy mit is rejtett az a bizonyos csomag? :) Hát először is egy képet, az egyik kedvenc közös képünket. Bár én úgy vagyok ezzel hogy mindegyik kép tetszik, általában a legfrissebb a legjobban.
  A kép nagyon aranyos ajándék, ismét sikerült Kedvesemnek meglepni. Aki ismer az tudja hogy az én képeim különféle okok, de inkább a trehányság miatt, keret nélkül kerülnek kihelyezésre. Kivéve azok amiknek én csinálok valamiféle keretet. (de ez külön történet lenne :D)
  Szóval elég az hozzá hogy ez a képkeret nagyon találó ajándék volt, s hogyha ez még nem lenne elég, kaptam mellé egy agyag szívecskét. Ez számomra sokkal nagyobb érték mint a kép, mivel ez egy klassz kis kézzel készített ajándék, s bizony rengeteg munkája lehetett benne.
  Másrészről ebből a szívből amolyan "sorozatgyártás" mintájára két darab is készült, így aranyosan megosztottuk. Így mindkettőnk rendelkezik egy ugyan olyan felszereltségű agyagszívecskével. 
  Ez a szív számomra sok mindent jelent, főleg az előtörténet ismeretében. Valahogy szimbolikusan is a kapcsolatunk átesett egy megújításon, számomra ezt szimbolizálja ez a szív. 
  Persze a hülye makacsságom miatt, és a sértett férfiúi büszkeségem miatt, akkor nem mutattam meg az érzelmeimet, hogy mit is jelent nekem ez az ajándék. De remélem azóta, Ő is láthatja hogy mennyire fontos, s mennyire aranyos ajándék. Elvégre mindkettő azóta is ott pihen az asztalomon. 
  Többek között a kép segít átvészelni azokat a pillanatokat amikor nem láthatjuk egymást. Ilyenkor az ölembe veszem, ránézek Kedvesem elbűvölő mosolyára, és aztán arra hogy Én állok melette. S hogy meglepő módon én is mosolygok mellette, s erről eszembe jut hogy mennyire jó párost is alkotunk. Persze sok sok vitánk van, de azt hiszem ezek csak apróságok, csak valahogy a körülmények mindig felnagyítják. 
   Miután megbeszéltük érzéseinket, úgy döntöttünk, illetve a nálunk töltött hétvégén szerzett kívánság eredményeként, Kedvesem végül nálunk aludt. 

  Ez nagyon élvezetes volt, bár kicsit mindketten nyugtalanul aludtunk ezúttal egymás mellett. Sajnos én nem is tudtam igazán elaludni, így kettő óráig forgolódtam, vagy ébren voltam.
   Számomra a hétfő is szerves része a Valentin napnak, sőt sokkal inkább tartom a hétfőt a mi valentinunkak. Ez a nap sokkal vidámabb hangulatban ért, talán azért mert Kedvesem mellett ébredtem, vagy talán azért mert az előző nap/ hét problémái lekerültek a porondról. A lényeg hogy reggel ébredésem után, elmentem bevásároltam a reggelihez, majd Hajminak vettem egy csokit, azt hiszem ennyivel lógok neki a sok szívességért.
  Mikor hazaértem a vásárlásból Kedvesem még mindig olyan aranyosan szundikált az ágyikómba, s én puszival ébreszthettem. S a hatást aztán fokoztam is a hamarosan elkészülő reggelivel. Miután aztán kellemesen belakomáztunk (a lehetőségekhez képest), elindultunk az iskolában. Kellemes hangulatban telt az egész nap, főleg hogy a délutánt is együtt tölthettük, s Kedvesem meghívott egy borsófőzelékes vacsorára. Ez nagyon jól esett, főleg mivel idejét sem tudom hogy mikor borsófőzelékeztem utoljára :) 
  A lényeg hogy nagyon kellemesen éreztem magam egész nap Vele, s igazából az egész hétvége hangulata, jó hangulata ekkor tetőzött ki bennem.

  Végül is hogy lezárjam az írásomat, 2010 Valentin napja egy nagy hullámvasút volt számomra, de végül ez is hasonló pozitivan sült el mint a tavalyi. Szóval azt hiszem hogy Valentin, vagy Kupidó, vagy SzöSz és Timi nyila, nagyon is eltalálhatott minket. 
  Szerintem tehát a Valentin nap lényege az hogy ilyenkor mindenki megérzi hogy "hová tartozik", szóval megerősítheti ezen a napon a kapcsolatát.  Kivel érzi magát a legjobban, s kit is szeret igazán. Talán ebben rejlik ennek a napnak a lényege. 
  Számomra fantasztikus volt a Valentin nap(ok) :) Szóval köszönöm szépen Kedvesem az ajándékot, s a csodás napokat, hogy ismét nálunk vendégeskedtél, hogy velem aludtál, hogy ismét megleptél, és hogy meghívtál borsófőzelékezni. SZóval köszönöm neked azt a sok élményt amit ismét nyújtottál ebben a pár napban :) Remélem az én társaságom és az én ajándékom is hasonló érzelmeket váltott ki belőled. 
  
 Remélem mindenkinek tetszett az írásom, bár ez sokkal inkább belsőséges információ, szóval ha lenne a blogomba titkos oldal, akkor ez oda kerülne. Szóval remélem hogy tetszett, és élvezetes volt az írásom, s ismét megtudtatok pár érdekes információt rólam (rólunk). 
  Most pedig zárom a soraimat, hamarosan jelentkezek az elmúlt hetek emlékezetes momentumaival, addig is legyetek türelemmel s olvassatok sok sok blogot :) A következő viszontolvasásig legyetek jók, vigyázzatok magatokra, és élvezzétek egymás társaságát, no meg persze a közelgő tavaszt.


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése