2009. február 4., szerda

Velkámdrink


Emelem virtuális kalapom blogom olvasói előtt! Márton kollega úr ötletére, én is átbugyoláltam blogom, erre az új köntösre. (Bár azt hiszem Mártonnál úgy lehetett, hogy elburjánzott a blog, s mivel már a harmadik gép is elakadt, a dzsindzsa írtásában, ezért inkább fogta ami menthető s értékes tartalmát, egy "új kiadóhoz" költöztette.)
Szóval lényeg a lényeg hogy én is úgy gondoltam hogy követem kollegámat, s itt folytatom tovább az írást. Azt az írást ami valakik számára izgalmas, mások számára unalmas, s megint mások számára nyenyergés. Szóval az új tanévben, az új élményeimet, ezen a blogon fogom közzétenni, sokak örömére. S a dizájnváltás természetesen csomó más dolgot is hoz magával, de ez még a jövő zenéje, egyenlőre számotokra meglepetés. S érdemi postom momentán csak egy két kósza ötletem, ezért az érdemi bejegyzésre még kicsit várnotok kell. De legkésőbb vasárnap írok egy szép kis bejegyzést, amolyan fényképekkel illusztráltat a bálról. Addig is gyönyörködjetek az új külsőben.
Vigyázzatok magatokra, élvezzétek egymást. A mihamarabbi viszontolvasásig sziasztok

1 megjegyzés: