2009. március 22., vasárnap

Heti szemelvény

Emelem virtuális kalapom blogom olvasói előtt! Akik türelemmel voltak azok most megkapják heti krónikáimat. Ez a hét volt az első zárthelyi szedegetés első hete. Ilyenkor minden egyetemista örül, hogy számot adhat tudásáról, vagy azért mert hála Istennek túl van rajta.. Nekem ez csak olyan lájtos hét volt, csak egy matek és egy alternativ járművek dolgozat volt beharangozva. Ezek közül az elsőt felemás eredménnyel vettem, az utóbbit pedig elhalasztottuk egy héttel. S számomra ezzel az izgalmak véget is értek. Persze nem mindenki volt ilyen szerencsés mint én. Szegény gazdász lányok egész héten tanulhattak, így kedvesem is :S De azért szerencsére, s legnagyobb meglepetésemre így is rengeteg időt tudtunk együtt tölteni. Sőt.. még Ő marasztalt hogy ne siessek haza.. Ami nagyon jól esett lelkemnek. Mert én még emlékszem azon zord időkre mikor én még maradtam volna de ő elküldött.. Szóval érdekes hogy változnak a dolgok. Aminek persze örülök, s soha rosszabb fordulatot.. Remélem ennek ellenére jól sikerültek a zárthelyik. A keddi nap eléggé sok váratlan s érdekes dolgot hozott magával. Erre a napra datálódott a szerelés laboratorium. Ami nagyon élvezetes volt. Trabi kormányművet kelett szétszerelni lerajzolni, s közbe a prof végig sztorrizot az egyetem hőskoráról, meg a szocializmusról meg a régi dolgokról. Aztán a kedd másik különleges eseménye volt még, hogy kedden Stoki kollega úrral beültünk a lányok Gazdaságtörténelem nevű órájára. Ami nagyon izgalmas volt. Eléggé élvezetes és aktuális volt a nagy gazdasági világválságról tanulni. Persze amelett hogy a padtársnőm szórakoztatott, feszülten jegyzeteltem is. Mert ha már beülök ragadjon is rám valami. Már csak az a kérdés hogy a lányok is beülnek velünk egy gépész órára?! Szóval a kedd nagyon vicces, s pozitiv nap volt. Eléggé megdobta a hetemet, úgyhogy ha pontoznom kéne akkor nem vitás hogy 10/10. Ilyen élvezetesen indult a szerda is. Ahol a matek zh ékeskedett. Erről azt kell tudni hogy fél órán át írhattuk- szemben az én általam elgondolt egy órás idővel.. Szóval képzelhetitek a fényes eredményt... Aztán a szerdai napra datálódik még a gépész mechatronikus szakest. Ami a félév egyik legjobb mókája. Talán mert itt ereszti ki mindenki a félévközi, s az első zh-k stresszét. De nagyon jó buli volt most is. Bár én most kivételesen kicsit untam a partyt, mert be kell hogy valljam hiányzott kedves Julcsim. S arra a következtetésre jutottam, hogy nélküle én se fogok elmenni bulizni. Merthát csak tengek lengek.. Szóval vagy vele vagy sehogy.. De összeségébe jó volt a buli, Hajmival jól sikerült az alapozás. Hát igen 5-6 sör mindig beleviszi az ember lábába a boogit. Bár belőlem míg a Bridgébe értünk ki is szellőzőtt a necce. Hát igen jó szervezetem van. Családi örökség féle.. A bridgébe egyből ismerősőkre is leltünk, Melcsyre, Szellemre, s a csócsasztal logajaira, Stokira és Petire. Szóval a társaság hamar összeérett. Nővéremmel és Bandival egy gyors csocsót guritva, belevetettük magunkat a táncparkett felkutatásába. Ott aztán kettéválltak útjaink. Bandi és Én Melcsy egyengettük útján :) Illetve Melcsy ragaszkodott a tánchoz, mi pedig nem álltunk ellen. Szóval Melcsyvel bulizgattunk, aki nagyon népszerű lett, dehát a dekorativ csajok mindig népszerűek az ilyen helyen. Aztán végülis jobbnak láttuk Bandival ha kiexportálunk két sörösüveget, s átmegyünk Laposra. S így is tettem. Ott hamar felleltem Hajmit, s vele próbáltam bulizni. Aztán éfél után felmentünk a koleszba, s Hajmi megkinált Sztebi pálinkájával. S ez volt az első köszöntésem. Majd visszafelé a laposra elváltak útjaink. S én hazasétáltam. Valahogy a pálinkával elment a kedvem is a bulizástól. Illetve itt éreztem előszőr hogy hiányzik kedvesem de nagyon.. S így inkább a holnapra való tekintettel lepihentem egy órakkor. A kijáratnál még találkoztam Timivel, aminek azért örültem, hogy végre egy ismerős. S lehet hogy tényleg nem köszöntem harsányan, de ettől még megismertelek Zöld Bambi. S amúgy is lehet téged nem megismerni?! Főleg ha szembe jössz velem... Szóval ez kicsit rosszul esett, meg hogy azt feltételezted hogy többet ittam mint amennyit elbírok. Nem szokásom többet inni. Csak a szokásos 5 söröcske volt. Azonban összegezve jó kis buli volt, bár most nem volt az az egetrengető gépész móka, dehát nem lehet mindegyik egyformán nagy durranás. A csütörtöki nap remekül indult. Felkelés mechanika, majd pihi és szociológia. Szociológia előtt Julcsimmal találkoztam az aulába, aminek a szigeteléséről valami isteni áldás csöpögött ránk :) De jó volt óra előtt is veled mókázni, beszélgetni. Majd beültünk a terembe, s megérkezett a csapat többi tagja. Timi, SzöSz és Stoki vendégelőadó úr :) Az órát nem kommentálnám a szokásos volt, sütiztünk közbe, amolyan névnapi sütizés. A lányok Timi és SzöSz átadták az ajándékukat. Amit itt meg is köszönnék nekik :) Nagyon jól esett, s télleg nem kelett volna.. :) S a dobozát mindenképpen megörzöm, már csak a detikálás miatt. Kitudja ha felfut a SzöSz universal company még jól jöhet a multimiliomos tulajdonos aláírása :) Óra után pedig előbb a Víztorony streetbe mentünk kedvesemmel, majd kis tevés vevés, pakolászás után hozzájuk. S kezdetét vette a csütörtök. Az a csütörtök ami nagyon fantasztikus volt. A hét legfantasztikusabb napja. Este SzöSzel és Stokvial pizzázás volt a program. A köztes időt pedig Julcsival tölthettem. Előszőr átadta Ő is a névnapi ajándékomat. Ami egy sport öv, amolyan Julcsi biztos :) és egy Bárány formájú gyertya volt, ami meg a lángoló természetét és a szelíd vagy épp szolídságát szimbolizálja :D Majd ezek után teázgattunk, tv-t néztünk, s én ágyat rongáltam :D. Közben beszélgettünk. Majd elmosogattam, Julcsi pedig összepakolta bőrőndjét. Mire észbe kaptunk el is jött az idő a készülődésre. Ígyhát jöhetett a ruhapróba, fésülködös, hajmegigazítás, fogmosás, cipő keresés :) Mindennek az eredmnéye hogy kicsit el is késtünk. Azthiszem ezt már kezdem megszokni :) Dehát vártam én már Stokira is meg SzöSzre is.. S akkor még dúlt a hideg tél.. Szóval mivel tavasz is volt, had várjanak kicsit ők is :) Útközbe természetesen jót beszélgettünk kedvesemmel. Majd megérkezvén kezdetét vette a hangulatos este. Jó volt pizzázás közbe beszélgetni. S nagyon sok mindenről eszmét cseréltünk. Jókat nevettünk, igazán jó volt. Nagyon élveztem. S jó volt ilyen nyugisan, jó hangulatba elbeszélgetni a barátaimmal. Aztán Stoki is átadta az ajándékát. Amit neki is megköszönnék, jövő héten el is fogyasztjuk ugyebár :) Az este nagyon jó volt, de mint ahogy lenni szokott ilyen remek társaságba rohan az idő. Ez most sem volt másképp. Mire észbekaptunk 11 óra volt, s indulni kelett haza. Ezesetben a haza nekem Julcsi lakása volt, merthát ha csütörtök akkor nála pihenhetek :) Útközbe kicsit átfagytunk, de végül éppségben érkeztünk haza. Ahol is bedotunk két pohár Sangriát, majd lepihentünk. Szintén nagyon köszönöm neki a csodás estét, s hogy megvalósitotta egy titkos álmomat. Télleg nagyon klassz egy csaj vagy, s hiába a spontán ötletek a legjobbak :) Szóval a csütörtök lényegében nagyon jó volt, tökéletes nap.. A péntek a hazaút jegyében telt, s meggyőztem Julcsit hogy mennyünk egy későbbi buszunkal, hogy többet lehessünk együtt. Meg hogy nyugisabban összekészülhessünk, ne kelljen loholni :) S így is tettünk. Ez a délelőtt is remek volt vele :) Örültem hogy sikerült meggyőznőm a maradásra :) Remélem Te se bántad meg :) Összegezve a hetet, soha rosszabbat, nagyon élveztem, nagyon jó hét volt, talán az eddigi legjobb. S most éreztem ismét azt az elégedettséget amit már rég. Hogy boldog vagyok... :) No de most zárom írásomat néhány fotókopiával. Köszönöm a türelmeteket, s legyetek jók, vigyázzatok magatokra, no meg persze élvezzétek egymást. A mihamarabbi viszontolvasásig sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése