2009. június 14., vasárnap

Heti történések...

Emelem kalapomat blogom olvasói előtt! Mint mindenhol máshol, győrőtt is tombol ezerrel a vizsgaidőszak. Ez azon időszak amit mindenki nagyon szeret, de ekkortájt már tele van a mogyellárisa a tanulással. S néha ilyenkor is találni kell valami olyat, ami kicsit elvonja figyelmünket a monoton tanulástól. Egy ilyen kis gondtalan nap volt a keddi számomra, amikor is kedvesem meglátogatott minket bérleményünkben, s ha már ott volt csaptunk is egy pizsama partyt :) (ez az én copirightolt megnevezésem :D) De csapjunk is bele a történet szálainak penditésébe..
Szóval míg én utaztam vissza hőn szeretett városomba, addig kedvesem számot adott tudásáról egy könnyed kis vizsga keretében. Vizsgája után aztán az előre megbeszélt időpontba találkoztunk, majd kis kitérő után a víztorony utcába siettünk. Itt lepakoltunk, majd beszélgetés vette kezdetét. Beszélgetésünk nagyon jó volt arra hogy megismerjék egymást Bandival, s hogy együtt engem szekáljanak, mert hát nincs is annál jobb mikor valakit közösen lehet szekálni. Ezúttal én voltam a soron :) Ahogy telt múlt az idő, Bandi lassan elcammogott matematika vizsgájára, mi pedig egy kicsit kettesben maradtunk. Ez a kis lazítás a tanulás előtt is nagyon kellemes volt, mert hát nem tudjuk hogy mikor lehetünk együtt így legközelebb.. Szóval ki kell élvezni minden időt ugybeár :) A rövid romantikázás után, mi is nekiláttunk a tanulásnak. Amihez meg kell hogy mondjam de nem sok de még annyi kedvem sem volt.. Hisz olyan szépen sütött a nap..



De mit volt mit tenni a kötelezettségek minden előtt. Kedvesem az erkélyónkön napozva tanult, míg én a szobában próbáltam elsajátíttani a statika relytelmeit. Három órakkor aztán hogy a tudásunk kicsit "ülepedjen" elmentünk egyett sétálni a belvárosban. Célunk a Mandala teaház volt, ahol megismerkedésünk óta nem voltam. Sajnos célunkat a pipa tömités vásárlást nem tudtuk megvalósítani, mert hiánycikk volt az üzletben, így haza indultunk. Ekkor fedeztünk fel egy addig ismeretlen sikátort. Ami nagyon jóó volt, el is neveztem magamba Julcsi sikátornak :) Érdekes kis eldugott kis helyen van, nem hiába párocskák romantikáztak a lépcsőfordulón. DE jó volt Győr egy eddig eldugott részét feltérképezni. Hazaérve aztán elterveztük hogy mit fogunk vacsorázni. A számos lehetőség közül végül arra jutottunk hogy megcélozzuk az Új hullám nevű éttermet. Itt ajánlanám is mindenkinek a helet mert eddig ott ettem a legfinomabb pizzát. Útközben még útba ejtettük a kis Tescot, hogy sörösüvegeinktől megszabaduljunk. S a kaszírozott tőkét visszaforgassuk a pizzánkba. (hmm micsoda fiskális politikánk van :D) Ezután becsüccsentünk a szomszédban lévő Új hullámba. Ahol kellemesen elbeszélgettünk, miközben vártuk az etkünket.

A pizza kis idő után meg is érkezett, s mi jó étvággyal el is fogyasztottuk. Kivéve kedvesem, aki nem bírkózott meg a Pizza egészével :) De a maradékot becsomagoltattuk és hazavittük. Az esti program még egy kis tanulás volt. Majd az idő múlásával megágyaztunk, s kedvesemmel gyorsan le is foglaltuk a fürdőt :) Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy elnézést kérjek Banditól , de néha előfordul az ilyen. Zuhanyzás után pedig megcsodálhattam kedvesem új lélegzetelállitó pizsamáját. Majd a szokásos jóéjt puszik begyüjtése után nyugovóra tértünk.. Illetve tértünk volna, ha a mese ilyen egyszerű lenne, ugyanis Ádám csörgő morgó gépe nem hagyott minket aludni. Ezen nehezítésnek én külön örültem, mert legalább kedvesem hozzám bújt hogy hátha úgy el tud aludni :) Szóval kivételesen örültem eme hangzavarnak. Persze a felszabadult öröm hormonoktól, aludni én sem tudtam, de ez cseppet sem zavart, tudjátok hogy van ez élveztem a pillanatot. Végül kettő óra felé, elhallgatott Ádám gépe, s így Julcsi is visszavonult ágyikójára,s végre lepihenhettünk. Hamar elnyomott az álom, s egészen 7 óráig tartott, amikor is kedvesem mobilja csörgése véget vetett egészséges nyáladzásomnak. A reggeli öltözködést a közös reggeli követte, majd elbúcsúztunk, mivel kedvesem informatika vizsgára sietett. Én pedig vad szurkolásba kezdtem, aminek meg is lett az eredménye. Most gratulálnék a közepesedhez. Összegezve nagyon kellemes kis napot töltöttünk együtt, szerinem mindenki élvezte az időt. Én különösen mert jó volt együtt lenni, s a pizsamaért külön öröm volt :D Szóval mint tudjuk minden jó ha jó a vége, így abszolút jól esett ez a kis kikapcsolódás. Köszönöm neked kedvesem hogy vendégül láthattunk. S most ugorjunk vissza a jelenbe. A minap számszerint tegnap, kerékpárommal megtettem az installációs köröket, mivel nyáron szeretnék pár helyre elkerékpározni. S így hát fel kell deríteni a szerkezet hibáit. S hát így eltekertem Orosziba. S ha már ott voltam úgy gondoltam hogy miért ne mennyek tovább, s hát elindultam Doba felé. S ha már ott voltam akkor egészen eltekertem a Somló lábáig. Útközbe persze csináltam pár érdekes fotót :D Majd mikor ott voltam a hegy lábánál, úgy határoztam hogy egyedül nem mászom meg a hegyet, hiszen az úgy unalmas, így sarkonfordultam, s elindultam hazafelé. Útközbe be kell hogy valljam kicsit elfáradtam, de jól eső fáradság volt. Örültem mikor megérkeztem falunk határába, s az Európa forrásnál lemossam az út porát. Aztán ott létem alatt segítettem az érkező néniknek akik 18 üveget töltöttek meg a finom ásványvízből :) Tudjátok hogy lássák hogy a noszlopi gyerekek ilyen segítőkészek. Szóval nagyon kellemes kis nap volt, torokfájásom ellenére (ami azóta súlyosbodott sajnos :S) Út közben felderítettem biciklim hiányosságait is, amiknek hamarosan javítás lesz a sorsuk. S ha kész vagyok, akkor jöhetnek a nagyobb túrák :) Már várom hogy végre elszabaduljak a vizsgák kötöttségeitől, s túrázhassak szép honunkba. S most pár képet tennék közzé a túráról :) A mihamarbbi viszontlátásig olvassgassátok Nándi "túrázós" blogját. A következő bejegyzésemig legyetek türelemmel, vigyázzatok magatokra, s élvezzétek egymást. A mihamarabbi viszontolvasásig sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése