2009. július 6., hétfő

DIPLOMA ÜNNEP


Emelem virtuális kalapomat blogom olvasói előtt! Ezt a rövid kis bejegyzésemet Nővéremnek szentelném, aki a mai nap folyamán sikeresen megküzdött Szilveszterrel :) s megszerezte a második diplomáját.
Sajnos elég lusta voltam hozzá hogy ne kísérjem el ezen a nagy napon, s ne üvöltözzem a folyosón hogy Vaaaavrancs, így csak itthon izgulhattam hogy vajon hogy domborít a család gazdasági szaktekintélye. Persze tudtuk/tudtam hogy ez neki már egy rutin menet lesz, s ezt bizonyította a 11 órási telefonhívása is.
Igen megvan az a második papiros is :) A megnyugatató telefonhívás hallatán gyorsan jégbe is tettem itthon a pezsgőt, hogy ha mindenki hazaér tudjunk ünnepelni.
Szóval gratulálok, s büszke vagyok az én egyetlen nővéremre hogy megszerezte a diplomáját, pénzügyi döntések szakirányon.
Az ünneplés egyenlőre még csak családi körben volt meg, de hamarosan (remélem) megrendezésre kerül a diplomaszerző buli is :)
Szóval még egyszer gratulálok hogy mindezt elérted. A kicsi csiga büszke rád :P S végre talán szögreakaszthatod a puskagyártó tollad, s az egyetemi jegyzeteiedet, persze csak ha nem akarsz doktorandusz lenni :)
Nektek pedig kedves olvasóim köszönöm a türelmet hogy ismét elolvastatátok eme rövid, de tartalmas és fontos bejegyzéseimet! A mihamarabbi viszontolvasásig legyetek jók, vigyázzatok magatokra, élvezzétek a nyarat és egymást. Sziasztok.

1 megjegyzés:

  1. Drága Dodi!

    Köszönöm a külön bejegyzést! Nagyon megható volt soraid olvasni. Te pedig haladj a kijelölt gép-ész úton...és tanulj a nővéred hibáiból! :-)

    VálaszTörlés