2009. augusztus 22., szombat

Harmadik évad

Emelem virtuális kalapom blogom olvasói előtt! Blogom ismét külsőt váltott, remélem mindenkinek tetszik az új őszi külső, a tervek szerint kicsit az első formához szerettem volna visszatértni, ugyanakkor mégis valami ősziest szerettem volna. Ezen elképzeléseimből aztán ez a mostani formavilág sült ki. Remélem minden kedves olvasóm kedvét leli, s örömmel fog mazsolázni továbbra is blogomon.
Szóval a délelőtt az új arculattal fáradoztam, míg délután birtokba vettem új szobámat, s a nyaralásra készültem. Igen elmésebb olvasóim már rájöhettek hogy bizony én agusztus utolsó napjaira toltam a pihenésemet, a nagy dömpingre méltóképp felkészülve.


Az új szobámat egyenlőre még titok fedi a kedves olvasóim előtt, de amint befejeződnek a munkálataim persze
erről is értekezek egy nagyobb lélegzetű hőskölteményben.
S mivel most pár nap pihenő következik blogom életében, így tekintsünk kicsit a jövőbe illetve a múltba :) Szóval egy ilyen vegyes időutazásra csábítalak titeket.
Mivel lassan helyet követel magának a naptárban a szeptember, s ez nem csak a szőlő érését jelenti, hanem i
tt az ideje hogy "bepakoljunk az iskolátáskába", bár a főiskolán már nincs évnyitó mégis azt hiszem az élmény valami hasonló. A nyár íze még a szájunk sarkán, s máris ülhetünk vissza az előadóba, hallgathatjuk az új vagy régi ismerős tárgyakat, készithetjük beadandó feladványainkat ect...

A tanévkezdés talán csak abban kap némi pluszt, hogy egyetem nem minden városban, településen van, s míg Noszlopon az Uborkaegyetem nem nyitotta ki kapuit, addig bizony a lelkes honpolgár, kénytelen másfelé boldogulni.

Szóval elég az hozzá hogy a beköltözés élménye is hozzákeveredik a tanévkezdés, édes, és keserves elegyéhez, s így alkotnak valami klassz és különleges dolgot.
Mint sokan tudjátok idén is a megszokott helyen azaz a Víztorony utcában fogok tartózkodni, negyedmagammal.
Tanulmányaim alatt eddig folyamatosan itt laktam, s az első két évad, meglehetősen jó hangulatban tellt. Főleg talán az első szemeszterünk volt páratlan, mert ekkor a régi Bródys csapat mókult itt, bezony Szájli, Nándi,Kuwi, Petya és én. A második évadra aztán már csak Petya és én maradtam, s mire a harmadik évad
elkezdődik már csak én leszek "őslakó".
Persze ezzel nem kicsinylem le az új érkezőket, Bandit aki a topacsávóból lett jó barát, meglepő hogy nála is hasonló rekació ment végbe, buzigépészből, haver :) Szóval nem erről van szó, csak a régi csapat valahogy összeszokottabb volt.



Az első évadban rengeteg kellemes emléket gyüjtöttünk mindannyian tarsolyunkba, Szájli és Kuwi osztások, Nándi kockulások, Petya beszólogatások (igen néha jól jött le ez is :) ) vagy épp a közös cs-zek, vagy a feledhetetlen szerdai bulik. Sz
óval rengeteg jó dolog történt velem akkoriban. S ha a Víztorony utca falai egyszer megszólalnak...

A második évadban már érezhető volt a csapat hiánya, s Bandi még nem kapta el a fordulatszámot a félév elején, aztán tavaszra már ismét jókat mókultunk, mi hárman. Szintén jó csapat volt a Petya, Bandi, szerénységem. Amikor a Lapsora még egyedülálló daliákként ugrattunk be lovunkal, s tervünkben jobbnál jobb csajokkal tértünk haza, persz a végén mindig egyedül távoztunk :)
s értékeltük az estét. A közös Travianozás a Verébarcú klánnal :) Igaz Bandi?! Vagy épp az állandó, s már kevésbé vicces Petya beszólások.. Lényeg a lényeg hogy a második évad is felejthetetlen volt.
Tavasszal aztán Petya elment, helyette pedig Ádám és Roland költöztek be. S ismét megkezdődött a találjuk meg a hangot az új lakókkal cimű népi játék. Ez azt hiszem Rolandal ham
arabb sikerült, s ő kapható volt mindenféle csacskaságra, Bandival gyakran mentek meccsre vagy focizni. Ádámot pedig a közös pókerozásba tudtuk bevonni, sajnos megtörte a szoba verhetetlenségét, s általában mindig sárbatipor minket az asztalnál. De hát aki a szerelemben.. :)
Lényeg a lényeg hogy a második évad is jól telt, csak valami más volt/lett. Talán bennem változott meg valami, talán én így éltem meg barátaim, Petya távozását, ezt nem tudom.
De még mindig szívesen gondolok az első félesztendő mókulására. Persze azt hiszem Bandival is jól megtalálta
m a közös hangot, csak hát azért őt még csak most ismertem meg, nem várható el hogy egy hat éves ismerettséget "pótoljon". De emlékezzünk csak a Víztorony utca második évad nagy eseményeire: elég a Szilveszterre visszagondolni, vagy Zöld Bambi szülinapjára, a Reneszánsz partyra, Melcsyiék lakásavatójára, a pókerezésekre, a közös pohár vagy sörösüveg csencselésekre, a keddi fűrész nézésekre, nővérem vendégeskedésére, s persze a gazdász gráciák érkezésére :) Szóval sok sok emlékezetes dolog tette felejthetetté a második évadod is.

S most hogy itt állunk a harmadik évad elején nézzük mit hozhat az előszó?! Hát egyrészt csapatunkból távozott Roland, helyette Hajmi érkezik. Hajmi akit van aki nem csíp, szerintem jó arc, segítőkész, s ha az embernek problémájavan bármik
or számíthat rá. Néha vannak furcsaságai de azt hiszem olyan mindenkinek van :) Szóval szerintem jó fej, s örülök hogy beköltözik hozzánk, s ismét egy hat éves ismerettség költözik a Víztorony utca falai közé.
Szerencsére Bandi is marad, így a nagyszoba egy egész jó kis közösségnek ad otthont majd, s lessznek jó mókulások ahogy érzékelem.
A lakás is kissé megújul, s holnap elégedetten fogom summázni hogy ez is új és az is megváltozott :) Jó néhány új felszerelést is kapunk ha minden igaz. Szájli tv-t ami már sok kritikát
kapott , mi (én) mégis nosztalgiaként örizzük, is érinti a változás szele. Továbbá új vízvezeték csöveket kapunk, külön köszönet érte Csuvabkának (alias felső szomszéd) így talán végre lesz víznymás a zuhanyzónkban. Szóval a harmadik évad is rengeteg új dolgot tartogat. S bár Bandival gyakran beszélünk erről, az új dolog nem feltétlen rossz, vagy rosszabb mint a régi. Majd meglátjuk mit hoz számunkra az új tanév.
Remélem a vendégányunk gyakran ad majd otthont vendégeknek, s lesznek víztorony utcai partik, amire mindenki emlékezni fog, remélem nővérem is megtisztel néha a látogatásával, s a reneszánsz partiknak is lehetne folytatása. (Remélem magatokravettétek :D) S nem zárkozók el az új érkezőktől, legyen az lakó, vagy vendég, szóval szívesen továbbépíteném kapcsolatrendszeremet.

Lényeg a lényeg hogy hamarosan becsöngetnek az Egyetemre, s ismét kezdetét veszi a malenkij robot.
A lakásunk ismét feltöltődik berendezésekkel, és élettel, s a körfolyamat kezdődik előről, óra, tanulás, pihenés, tengés lengés..
Várom is meg nem is, mert hát akaratlanul vonz magához Győr, a lakás, az egyetem, a társaság, a bulik, de az új tanévben bizony ismét helyt kell állni, lehetőleg sikeresebben mint ennek előtte. S ahogy a Beck's reklám mondja "kezedben a kulcs", s elszexualizálni könnyű.. Szóval valahol változás 2009 hirdetem a szlogenembe
n, mert hát látom én hogy végül is nem jóó ez így, valahol át kell állítani valamit, csak még azt nem tudom hogy hol. Hol van a siker hiányáért okolható alkatrész?! Persze sejtem én, az alapnyagban :) De hát az én koromban már nehezen tud változni az ember.. De sosem késő.. Szóval azt hiszem az új tanévre új célokat fogalmaztam meg magamnak, s ha nem sikerül, akkor valamit/valahol/valahogyan váltani kell.
Tehát lénye a lényeg hogy reménydúsan s félelmekkel nézek farkasszemet a közelgő szemeszterrel. Jó lesz? Nehéz lesz? Könnyebb lesz mint az előző? Jó bulik lesznek? Sokat kell
majd tanulni? Szeretni fogom a tárgyakat? Nagy "kezitcsókolom" Vincze valyon vett magának új öltönyt? Változik valami az egyetemen? Fogom bírni?
Ezekre a kérdésekre majd legkésőbb december 6 írásomban azt hiszem visszatérek. Rakok is ide most egy virtuális bookmarkot. Nem tudom előre mit hoz a jövő, csak remélem hogy minden úgy alakol ahogy nagy rajzasztalomra papirra vetetettem.
A részletekről úgyis tudósitok eddigi szokásom szerint. S bejegyzésem végén nem maradt más min
t hogy mindenkinek élvezetes nyárvéget/nyárzárót, és sikeres tanévet kívánnék.
Holnap költözök, s agusztus 31 megnyitja kapuit hőnszeretett egyetemünk. Augusztus 28-ig tehát nyaralok, addig is blogomat pihenőpályára teszem.
A mihamarabbi viszontolvasásig legyetek jók, élvezzétek a nyarat és egymást, vigyázzatok magatokra. A következő írásomig sziasztok.






Vesztergom Andrea: Hát hajrá, új tanév

Itt állunk most újra, diáktársak, együtt.
Kézenfogva kísér a nyár íze még.
Szünetünk véghez ért, a szeptembert köszöntjük,
Kíváncsian állunk elé: hát hajrá, új tanév!

Tanároknak százai készen állnak újra hát,
Szárnyuk alá kerül megint a sok csintalan diák,
Lehet furcsa, mégis így van: vártam már az iskolát,
S érzem az új tankönyveknek komoly, tudás-illatát.

A régi arcok ismerősen mosolyognak vissza,
Minden megváltoztunk, felnőttünk egy kissé.
A sok-sok kis diáktárs egymást is tanítja:
Hogyan tegyük együtt a kötelezőt széppé!

Feljebb lépünk mától, tanárok s diákok!
Tudás-szerző csatánk most veszi kezdetét,
Büszkén szembenézek s várakozva állok:
Biztassuk csak bátran: hát hajrá, új tanév! Fel


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése