2009. február 20., péntek

Heti mese

Emelem virtuális kalapom a blogom olvasói előtt! Ismét eltelt egy hét, itt van tehát az ideje a heti krónika megörökítésének. Szóval kezdjük is az időutazást, öveket bekötni, szemeket kinyitni, s lássuk...
A hét ezúttal is a vasárnappal indult. Ez mint tudjuk minden hét peremfeltétele. Ezúttal is a rohanás jegyében telt. Nem is igazán szeretem ezt a napot, mert nem sok mindent tudok csinálni. Felkelek, teszek, veszek, ebéd, és már készülődhetek is. Érdemi dolgokat nem lehet csinálni ezen a csodás napon. Ez most sem volt másképp. Aztán jött a híres csomagolás, ami ezúttal rohamtempóban zajlott, mert késésbe voltam.
Az utam ezúttal jól telt, szerencsére nem voltak annyian a buszon, s sofőrünk is kedves volt,a jól megszokott bajszos sofőrbácsi. A kalandok ezúttal elmaradtak, bár győr előtt a 83-on kicsit forgalomba kerültünk, s sofőrünk kicsit meggondolatlanul előzgetni kezdte a vonatozó autógépjármáveket. De ezt leszámitva jól utaztam.
Leszállva egy kedves szaktársammal bandukolhattam a lakásunkra, így hát az út is jól telt, végigbeszéltük a dolgokat, órákat, tárgyakat.
Megérkezvén kicsomagoltam, majd irány bevásárolni az Árkádba. Ami ilyenkor is nyitva van, még szerencse.
Nagyon sokféle dolgot vettem itt, mivel mi ezen a szép napon tartottuk meg a Valentin napot. Illetve valami hasonlót, vagy csak egy szimpla vasárnap esti romantikus estét varázsoltunk.. Ezt nem tudom. Szóval vettem mindent. Pezsgőt, poharat, mécsest, füstölőt, ajándékot. S érzésem szerinte megérte a kellemes hangulatért. Aztán elrendeztem a dolgokat, annak módja és rendje szerint, majd elindultam kedvesemhez.
Megérkezvén hozzánk, kezdetét is vette a vasárnap legkellemesebb része. Az az idő amit Vele tölthetek, egyszerűen páratlan, s varázslatos minden másodperc. Így hát most sem volt ez másképp a kellemes gyertyafényben. Gyorsan megajándékoztam, kreativ ajánékommal, s ma már azt is tudom hogy nőnapra mit fog kapni :P
Remélem Ő is jól érezte magát az est folyamán, s nem csak én élveztem a kellemes hangulatos estét. Itt meg is köszönném gyorsan a csodás pillanatokat NEKED kedves Julcsim. Ahogy persze lenni szokott a jó társaságba rohan az idő, így el kellet válnunk, mert ha hétfő akkor suli. De hála kedvesemnek ismét jól indult a hét így a vasárnap nem kaphat más pontozást mint 10/10

Hétfő:A vasárnap lendülete egyből hétfőbe csapott át. Ezt a napot mostanság a lányokkal töltöm. Reggel együtt megyünk szeretett egyetemünkre, majd én megreggelizek, aztán gépszerken okosít Bider bácsi, majd a lányokkal töltöm a köztes időt. Így hát most sem zajlott másképpen.
Ezért szeretem a hétfőt is, mert Julcsi , Timi és SzöSz remek kis hangulatot adnak nekem is. Julcsi enregiája, Timi vidámsága, SzöSz "kókadt" feje :P (bocsi nem hagyhattam ki :D) Szóval összegezve ezeket a pillanatokat nagyon szeretem. Szóval gépszerk után a lányokkal ügyeket intéztünk, bevásároltunk, kisházaztunk, megnéztük a fürdőt, majd elmentünk a Bridgébe, ahogy szoktunk. Aztán a nagy jegyzetkeresésbe elfáradván, bementünk óráinkra.
A munkavédelem és a gépipari automatizálás-ami eléggé tömény, így elsőre, eléggé unalmasan telt. Azonban most is sok új ismeretet szereztem. Szóval óráim egyenlőre jó hangulatúak. Aztán ismét egy kis szünet, amikor is Bandival s vendégünkel drága nővéremmel csacsogtam. Nővérem feladata miatt vendégeskedett nálunk, tudjátok olyan gazdász feladat, amit csoportba, aminek szerves része Ádám, kell végrehajtani. Szóval így az Ő társaságát is élvezhettük hétfőn.
A napomat szerelés órával zártam, ahol a fószer jó fej, neki még nem találtam nevet. Szóval egyenlőre Harbitter "bátyáim" Ernőnek hívom, szóval érdekes kis óra volt, sok mindent megtudtam a hajdani Ikarus gyárról, s szerelési csiterségekről, meg hogy a magyar káder azért leleményes.. dehát észel él az ember :)
Órák után, természetesen helyet biztosítottam a magánéletnek, így átcsábítottam Julcsit, hogy élvezze a viztorony utcai levegőt :) meg társaságom.
Ezúttal egy kis játékkal kedveskedett nekem, amit mindannyain ismerünk, a csendkirállyal :) Ez kicsit zavart, mert azt hittem hogy valami rosszat tettem v csináltam, s ezért nem hajlandó beszélni, de mint utóbb kiderült nem erről volt szó. Szóval megnyugodott kicsi lelki világom. Aztán az este is mint minden egy idő után végetért, s Julcsi hazament, mi pedig még kicsit beszélgettünk nővéremmel, majd szunditottunk egy nagyot. A hétfő amolyan átlagos 7,4/10 pontot kap így.

Kedd: A kedd sem hozott sok izgalmat. Órák, Mechanika,Matek,Mechanika kombinációjú sorban. Aztán meglepő módón tanulás, mechanika gyakorlás és egy lehelletnyi gépszerkezés. Majd a végén az este megkoronázása volt a hűttőtakarittás Bandival. Ahol rengeteg "ínyencséget" találtunk. De mostmár rend van a hűttönkbe, s van helyünk is bőven. Az ismeretlen dobozokat pedig eltüntettük.. ÖSszegezve eléggé ótvar meló volt igazából, de rosszabb is lehetett volna, mondjuk ha várunk vele még két hónapot :)
Ezek után gondoltam hogy kedvesemmel tölthetem az este hátralévő idejét, de sajnos elkerültük egymást, így hát fél óra fagyoskodás után, enyhén csalódottan mentem haza tölűk, de van az úgy hogy nem sikerülnek a dolgok. Persze ekkor mindig kicsit csalódott leszek.
S ha kedd este akkor Fűrész nézés Bandival. Ez amolyan tradicionális szokás, mint hogy szerdán kebap. Szóval belevetettük magunkat a második epizódba. Közbe csipszet majszoltunk, s elemeztük hogy milyen hülyék a főhősök, meg az amcsi zsaruk..
Összegezve jó kis este volt, s közös filmnézések mindig jók szoktak lenni, bár én ezt is nagy társaságba csinálnám. A kedd vegyessége miatt 6,45-öt érdemel a tizes skálámon.

Szerda: Szereléssel inditottam a napot, ami kéthetente van a már említett Harbitter "bátyáim" Ernővel. Itt egy kicsit alap dolgokat gyakoroltunk, tűrés számitások, meg méretláncok. Hát eléggé evidens dolog volt szerintem, de mindenesetre jó hangulatú óra volt, csak ne lett volna olyan zimankós hideg az A2-ben. Így átfagyva rohantam Alternativ járművekre, ahova télleg rohanni kell, ha helyet akar magának az ember. Aztán Hajmi is megérkezett, rövid eszmecsere után, meg is kezdődött az óra. Ahol a motorokról, s a különféle hibrid megoldásokról volt szó. Itt is sok érdekességet tanultam, de leginkább csak a járművek ismétlése volt az óra. Eléggé érdekes tárgynak tűnik, így nem is bántam meg hogy felvettem. Remélem még sok érdekes dolgot tudok meg a kocsikról, s az alternativ járművekről, merthát valahol ez a jövő?!
Óra után, hazakorcsolyáztam a jeges járdákon, majd elfogyasztottam ebédemet, ami ismét spagetti volt. Aztán belakva, átnéztem a gépszerktant, összepakoltam a cumót hozzá, s elindultam rajzos, kedvelt órámra. Egész jó volt az óra, első rajzal faszán boldogultam is, ami egy hajtóműfedél rögzitése volt hatlapfejű M20 csavarral és anyával, aztán a második feladat, a tengelyre erősitett golyóscsapágy, körmös biztositóalátéttel (?) már nehezebb falat volt számomra. Mert nem tudtam hogy mi az a körmös alátét. De remélem azért egy 7 pontot kapok a munkámra. Amúgy jó is hogy ezt így leírtam, mert ki kell hegyeznem a ceruzáimat. Mert a jó rajz alapja a helyes eszköz, azaz a helyes ceruza. Szóval ezt meg is ejtem mindjárt, mihelyt befejezem a blogzódást.
A szerdai nap itt véget is ért, elvben, legalábbis a kötelesség része. Ezután Julcsival múlattam a délutánt, meg befutott közbe nővérem is, aki kölcsönvette laptopomat. Aztán DVD-tünk Julcsival, majd egy kis időre elválltunk, hogy felkészüljünk az estére

Party: A buli ezúttal sem maradt el. Ezúttal egész szép kis csapat gyűlt össze. Bandi, Hajmi, s jómagam láttunk illetve vágtunk neki a bulizásnak. S persze a bulizást elő kell késziteni, azaz némit italozni kell. A főétel ezúttal a 100 éves illetve fél éves pálinkám szakrális kivégzése volt, melette pedig Petya "rettenetes" nedüjének megcsapolása. S hát így neki is láttunk, közben jómagam, elfogyasztotta a vizipipa utolsó ótvaros, dohányát. A hangulatkeltés közbe, Melcsyvel és Katussal is megbeszéltük a találkozót, s az esti bulit.
Ezek után mint akik jól végezték dolgukat, átmentün Julcsiékhoz, merthogy 10 óra volt a találkozás idő, amolyan csekkpont csárli. Ez mint utóbb kiderült rossz ötlet volt. Mármint az átmenés. Egyrészt mert megzavartuk a lányokat, másrészt mert ők sem készültek még el, harmadrészt meg kellemetlenséget okoztam. Amiért bocsánatot is kérnék itt ország világ, blogolvasók előtt. Amúgy jól éreztük magunkat a lányoknál, sajnos Julcsi lakótársát még mindig nem sikerült jobban megismernem, pedig szeretném magam vele megszerettetni. Mert aranyos lánynak tűnik.
De vissza tárgyhoz. Így hát mivel a lányok nem voltak még kész, s mi is zavartuk őket, így továbbálltunk, felszedtük Melcsyéket a hídnál, majd elindultunk a Laposra. Itt eléggé gyenge élet volt számunkra, mindenesetre jó volt a lányokkal beszélgetni, csacsogni. Főleg Katussal mert vele eléggé régen volt alkalmam beszélgetni, Melcsyvel meg azért közbe közbe társalkodunk. Szóval jó volt az út, de Laposon még nem volt élet. Így a lányok elmentek az alsó szintre, mi pedig demokratikus uton megszavaztuk hogy átnézünk a Bridgébe. Így is tettünk. Érkezésünk után le is foglaltunk egy stabil asztalt, majd Bandival begyüjtöttük poharainkat. S vártuk a lányzók érkezését. Akik hamarosan megérkeztek, s nem vettek észre minket :P Sőt még vissza sem néztek.
Ezután kezdetét vette az élet, illetve a buli. Ekkor már jó kis talpaló valót is játszottak, így lelkesen táncikáltam Julcsival és Annával. DE inkább csak Julcsival. Hajmi közben Stebit istápolta, Bandi pedig kiexportálta az árut, s hazament lepihenni. Merthát ugye nem mindenki 13:00 kor kezd mint én.
Szóval a lányokkal táncolgattam, aztán Anna is elment. Legnagyobb bánatomra, mert ismét nem sikerült vele sokat beszélnem, sőt egyáltalán nem beszéltem vele :( LEhet hogy sose fogom megszerettni magam vele.. :S:S
ÍGy Julcsival kettecskén maradtunk, s folytattuk tovább a táncikálást. Ami nagyon élvezetes volt, bár a bulizás amúgy is eléggé élvezetes általába, de ha bulizok meg Julcsival is vagyok, az mégjobb, még tökéletesebb progi. S Petyának most mondom hogy igaza volt, mert Julcsival télleg jó táncolni. Összegezve jó kis est volt, jóléreztem magamat, remélem mindenki más is, akiket menet közben elhagytunk, vagy eltűntek. S senki nem bánta meg hogy szerdán eljött partyzni.
Aztán kettő felé mi is eltávoztunk, ki ki ment az útjára, én meg hazakísértem Julcsimat, majd elbúcúsztunk nehezen, mint mindig, aztán elmentem haza.
ÖSszegezve a partyt most jelen pillanatban 6/10-et adnék rá, de akkor mármint szerdán 8/10-et. De mivel most írom a blogomat így 6/10-re módosul a pontállása.

Csütörtök: Ez a nap általában a fáradtsággal s valamilyen szintű kedvtelenséggel jellemezhető. Most sem volt ez másképp. El is neveztem ezt "a hét vége szindrómának". Ami röviden annyit takar, hogy mivel ez az utolsó napom a hétből , így előjön az az elegem van mindenből s egyáltalán érzésem. Semmi kedvem a dolgokhoz.. Ami egy rohadt rossz felvett szokás, úgyhogy fel is írtam a változtatandó dolgok listájára. 11 kor megébredtem, majd reggeli ceremónia, készülődés a napi robothoz, majd Bandival elmentünk ebédelni. Ahol lányos zavaromba rossz menüt mondtam, de Bandi orvosolta ezt. Majd jól belakva fizetéskor ismét rossz menüt mondtam, de itt már én orovosoltam tévedésemet.
Ezek után tudtam hogy ez a nap már csak felfele mehet. Óráim előtt elmentem számtekboltba, majd megvettem a báli jegyet, s beültem szociológia órára.
Ez az óra ami kicsit értelmetlen, legalábbis bejárni, de érdemes szerintem figyelni és jegyzetelni, mert csak a diából nem él meg az ember. Amúgy szeretem ezt az órát, mert a lányokkal közösen van. S így mindig jókedvű vagyok (általába) mert most nem voltam az.. A fenti kedvtelenség miatt, persze ilyenkor a külvilágnak valahogy leplezni kell a problémákat, ami általába nehéz. DE vannak olyan dolgok amiről ugyen nem beszélünk/beszélhetünk, vagy hogy is mondjam. S ezek mindig valamiféle feszülséget eredményeznek az emberben, ami valahogy kijön. Hát nálam néha így jön ki. Igazából nem is tudom hogy mi volt a bajom, s hogy miért mondtam le az amúgy rendkivűl klasz programot, s miért bántottam meg más számomra fontos embereket. Szóval senki ne várjon ezügyben épp magyarázatot, mert magam sem tudom. Egyszerűen valami sok volt.. Persze ez most így biztos hülyén hangzik másoknak, de szerintem mindenkivel szokott ilyen vagy hasonló lenni. Amolyan "nehéz napok"
Így hát mondhatnám azt hogy a csütörtök el lett "szexualizálva" hogy Nagy Zoli bácsit idézzem. MErt ezzel nemcsak a saját de főleg MÁSOK napját is elrontottam egy kicsit. Amit meg nem akartam/akarok. Mert ha nekem rossz kedvem van nem szeretném h másnak is az legyen, de általába ha valami bajom van az látszik, vagy éreztetem. S ilyenkor nem is tudom mi az igazán jó gyógymód, talán nem szólni hozzám, talán (békén)hagyni. [Na nem ragozom tovább]
Aztán az est illetve a késő délután folyamán, épp Ő akinek a napját jelentősen elrontottam, épp Ő találta ki illetve meg a gyógymódot. S épp ezért is SAJNÁLOM a dolgot. Tehát elég az hozzá, hogy valahogy az Ő közelsége, vidámsága, ereje erőt adott nekem is, s kihúzott a gödörből. Amit itt meg is köszönnék neki gyorsan (bár nem olvassa a blogomat)
Szóval az estét így szervesen külön is választanám a naptól. Mert az este csodás volt. Finom vacsora, kellemes társaság, kényelmes meleg szoba, a legelbüvölőbb csaj társasága. Szóval minden jó volt, s minden szép, az együttlét pedig csodálatos és kellemes.
Tehát a csütörtök este hangsúlyozom az este 9,3/10
Majd korán elváltunk kedvesemmel, hogy kipihenhesse magát, mert mostanság mindig sokáig fenntartom. Tehát 10 kor elbúcsúztunk s Ő lepihent, remélem kellemesen kialudta magát, én pedig hazamentem s hasonlóan cselekedtem.
Itt jegyezném meg hogy a vacsid ismét klasz volt, s bár nálad nem eszek sokat, de mindig finomat. S csak azért nem ettem többet, mert télleg nem voltam éhes, s meg mert akkor neked nem is marad. Amúgy is nem szabad vacsira olyan sokat enni, s én is vigyázok az alakomra. Szóval csak azért írom ezt külön le , mert mondtad hogy azt fogom írni hogy "nem kaptam ennit" Nem, kaptam ennit, s még többet is. Szeretek veled vacsizni, s társaságod felér mindenféle étellel. Mondjuk legalább ismét találkoztam valami új étellel, mert én még ilyet nem ettem, vagy nem emlékszem rá. Talán még az oviba. Na mind1 csak kiemeltem ezt a dolgot. Amúgy fincsi volt.
Na és most ismét itt a hétvége. Ami remek dolgokat tartogat. Többek között egy Füredi túrát. MEgleshetem hol él Julcsim, meg megyünk színházba is. Szóval csupa jó dolog. Bár kicsit izgulok is a kirándulástól ez amolyan gyermeteg izgalom. Remélem azért elmúlik holnapra, s nem remegő lábakkal megyek majd holnap :)
Aztán vasárnap meg utazás vissza. Szóval most nem sok szerepe marad a tanulásnak, s egyéb mókáknak. ÚGyhogy jövő héten duplán kell repetáznom a könyvekből, mert be kell hozni a lemaradást. De már várom a folytatást.
Távlati program pedig.. Hát nézzük: Kedden farsangi bál Julcsival és Timivel ; szerdán:Petyás buli feltehetően s más terv egyenlőre nincsen. Túl kell élni a hetet ismét.
Összegezve nem volt rossz hét az előző, bár az előtte lévő egy sünfarokkal jobb volt, bár ez a pontokon úgyis látszik. DE nem lehet minden hét egyforma, s hamarosan úgyis kitavaszodik (remélem) s kivirul minden, s lehet csomóféle aktiv programot csapni, nagyokat sétálni, erkélyen sörözni v napozni vagy napozva sörözni s tanulni közbe :) Szóval remélem hogy hamar tavaszodik mert a télből jégből és hóból kicsit sok jutott már nekem.
No és most zárom az írásomat. A mihamarabbi viszontolvasásig, legyetek jók, vigyázzatok magatokra élvezzétek egymást, s tisztitsátok ki a műnyakdiszeteket.
Köszönöm a türelmet Sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése