2009. február 14., szombat

Magánéleti szemmel

Emelem virtuális kalapom blogom olvasói előtt! Mint igértem mára is tartogattam nektek egy rövidke, illetve hosszabbka írást. Szóval vágjunk is bele az ausztenitesítésbe. Mert a téma bizony hosszú.

Vasárnap: Eléggé álmoskás napnak indult. Aztán jött a készülődés izgalma. Amit én annyira nem élvezek, mert mindenki körülöttem sürög, hogy ezt rakjam el, meg még azt is. Meg anyu rámsóz csomó hasztalan hide
gételt. Gondolok itt szalámikra, amiknek általánus rendeltetésük, hogy hüttönkbe foglalják a helyet. Szóval eléggé kellemetlen ez a procedúra számomra.
Ezek után jött a már szokott autóbusz, amin kellemes tömegnyomorban utazhattam. Dehát ez a vasárnap velerájóra, mint a finom ebéd. Az utam viszonylag jól telt, bár soförünk eléggé bunkó volt néha. Mert pl egy lánynak nem állt meg, meg mobilozott utközbe, s egyszer még énekelni is elkezdett. A másik az agressziv vezetési stilusa volt ami zavart. De kalandokkal is gazdagodtam utam során, mint például amikor becsukta a lány csomagját a sofőr s elindult a busz, vagy mikor majdnem ütköztünk egy mentővel.. Szóval örültem hogy felértem, bár anyumnak igaza volt, s visszapillantott a tél a városba.
Hát így valami jeges kajlaságba kelett albérletembe gyalogolnom. Megérkezve meglepően tapasztaltam hogy nincs fennt senki. De nem volt sok időm élvezni, mivel előre megbeszélt programom volt kedvesemmel. Így hát rövid kipakolás, rendezés, igazitás után, indultam is hogy eléjemenjek. Aztán visszaérkezésünk után, Julcsim megbirkozhatott első feladatával. Ami a huzatolás volt. Igazából én akartam megcsinálni, de nagyon lelkes lett tőle. S hát meg kell köszönnöm neki a segítséget, és hogy nagyon gyorsan és szépen megcsinálta.Aztán hálám jeléűl kicsit borozgattunk, s jóléreztük magunkat, nevettünk, pihentünk,beszélgettünk, s szerintem klasszul ráhangolódtunk a hétre. Majd eljött a 11 óra, s mivel másnap suli így elválltunk..
Ezután pedig fáradtan, de elégedetten hajtottam álomra az új huzaton a fejemen. Összegezve az estét nagyon kellemes kis program volt. Jóléreztem magam, s kár hogy elmúlt. De elmondhattam hogy jól indult a hét. Úgyhogy 9,4/10

Hétfő: Eléggé frissen ébredtem, s korábban mint ahogy suliba kelett volna mennem, ennek az az egyszerű oka volt, hogy Julcsihoz mentem, mivel megbeszéltük hogy elkísérhetem órára, s meglephetjük egyből Timit is. Így hát 7:30 kor elindultam Julcsimhoz. Majd együtt elindultunk egyetemünkre, s vártuk Timit. Aztán Julcsi bement órára, én pedig megvártam Timit, majd hazamentem reggelizni. Aztán ezekután bementem én is az órámra, ami a hangzatos Bieder óra volt. Ezekután, hazaindultam volna, de Julcsim felhívott, hogy mennyek a C202 elé. Így ott összefutottam a lányokkal, akik szokatlanul vidámak voltak hétfő létére. Aztán SzöSz matekra, mi pedig előbb a kisházba, majd a Bridgébe mentünk Julcsival s Timivel. S jól eltöltöttük az időt, egy órakkor kezdődő szeánszunkig. Ezután ismét szétválltak útjaink. Mind ők mind Én órákon múlattam az időt.
Az esti program pedig elmaradt Julcsimmal, mivel ő csajbulit tartott,lakótársával és Szandra barátnőjével, így hát Bandival unatkoztunk, filmezgettünk. Megnéztük a fűrészt, ami nem volt olyan dúrva. De azért jól elment vele az idő.
Mindent egybevéve a délelőtt írtó jó volt, az este pedig unalmas, ígyhát nem is adhatok más pontot mint 6/10



Kedd: A kedd mechával indult mint már tudjuk, ígyhát eleve jó nap, s magas pontokat érdemelt. A nap eléggé elrohant, főleg a délelőtti órák. Aztán késő délután kedvesemmel tölthettem az időt. Ezúttal nálunk társasoztunk s borozgattunk. Ez a program nagyon élvezetes volt. S a "családi versenyben" egyenlíthettem.
Így most Julcsi Dodi 1-1. Persze voltak érdekes szavak, például:Műnyakdíszek. A játékban amúgy Bandi diadalmaskadott, eléggé ügyesen játszott, így be kelett érnem a második pozicióval. De élvezetes volt a játék. Köszönöm is mindenkinek a részvételt. A játék után hazakisértem Julcsimat, majd illően elbúcsúztunk, aztán én hazamentem, s lefeküdtem.
A kedd ezen dolgok tükrében egy erős 8/10-es pontszámmal zárt.

Szerda: A szerda a legjobb nap. Egyrészt mert kevés órám van, s azok is
élvezetesek (lásd előző bejegyzés.) Másrészt mert szerda=partytájm. Szóval itt majd ki is térnék a partyra. A délelőtt gyorsan elrohant, majd jól bekajáltam. Finom spagettit készitettem magamnak. Ami remek lett, jól el is teltem tőle, s így mentem gépszerktanra. Gépszerk után, egy gyors bevásárlás a virágüzletbe, majd felmentem Julcsimhoz. Rövid 15 perves együttlét után, kicsit csalódottan mentem haza. Dehát van mikor nem ér rám..
Ezekután kicsit unalmassá s kedvtelennél vált a nap. Így nekiálltam cs-ni. Ami kicsit rosszul ment, dehát 1.6 után, eléggé furcsa a condition zéró. De azért egy erős átlagos játéknak mondanám. Majd Bandi elment meccset
nézni Stokiékhoz, én pedig nekiálltam filmet nézni. Majd befutott nővérem, egy rövid csacsogás vele, majd ő bulizni, mi petig fizetni mentünk.
A lakbér fizetése ezúttal nem volt olyan egyszerű, így hát egy órán keresztül matekoztunk. S rájöttem hogy Ákosbá igazi üzletember :) Dehát az én készülékem mindig a kevesebb összeget mutatta, az ővé meg a többet.. De végül kijött a helyes összeg. Így 1 óra matek után, egy kis storryzgatás, majd elváltak utjaink. S a srácokkal jót dumáltunk útközbe. Ezért szeretek lakbért fizetni, mert remek alkalom h beszéljek a fiúkkal. ÚGy érzem lassan ők is beilleszkednek, ami nagyon jóó szerintem.
Aztán hazaérve, megvártam Bandit,
majd elkezdtünk ráhangalódni a partyra. Ez egészen jól ment, Petya rettenetesnek kikiálltott bora egész jóó volt számunkra. S kellően hangulatba hozott. Majd elindultunk, ezúttal a Bridgébe. Ahol a lányokra még várni kelett jócskán...
De elütöttük az időt. Előszőr csocsózgattunk. Ami egész jól ment, majd kihivtak minket, ami meg azért volt jó mert nem a mi ötvenesünk fogyott. Aztán meg dalolásztunk, az ott összegyűlt vegyes tömeggel. Ez is jó volt, mivel tanultam pár új gépész nótát. Illetve hallottam, mert szövegét sajnos nem tudtam megjegyez
ni. Ezek után elszambűztunk a lányaink előtt úgy hogy észre se vettük őket, majd egy telefon után, megleltük őket.
Ezután belevetettük magunkat a buliba. A lányok remek társaságot nyujtottak. S lassan előkerültek a söreink is :) Majd ezek már biztosan garantálták a hangulatunkat. Kisvártatva befutott Stoki és Peti is. Így teljes votl a team. S elkezdődhetett a buli.
Ekközben az idősebb gazdászok "megnyitották" a táncteret, s elkezdődött a buli. Kisvártatva oda is somfordáltam hozzájuk. Számomra jól ismert csapattot üdvözöltem. Hamarosan követett Stoki és Peti is a csatlakozáshoz. Így elkezdtünk mi is táncolni. Majd a lányok is jöttek, illetve Julcsim is csatlakozot
t. Ez ezúttal kicsit kényelmetlenül érintett, mivel volt barátnőm is ott volt.. Szóval kicsit kínosan éreztem magam kezdetben. Ilyen helyzetben eddig nem volt még részem.
Azonban talán nem mutattam problémámat. Csak kicsit furcsa volt az "előttem az utódom" szituáció.

Viki néha sajnálkozott egy kicsit, de már megtapasztaltam, s megtudtam hogy igaza volt, s megértettem akkor "hülyeségnek tűnő" szavait, amit büszkén el is mondtam neki. S utólag belegondolva anno egy éve igaza volt. Szóval ezügyben nem maradt bennem szálka.
Aztán dícsérte egy kicsit Julcsimat, hog
y aranyos lány meg csinos, dehát én eleve tudtam ezt. Mondjuk kicsit ez a szituáció is fura volt számomra. De ezt mindenki tudja hogy Julcsim nagyon csinos, s nagyon aranyos, kedves.
Szóval esemény történt, aztán ezekután, jól eltáncikáltunk. Majd visszamentünk SzöSzért, akit az asztalnál hagytunk. S ekkor támadt az az ötlet hogy váltsunk partyhelyet.
Így áthaladtunk a laposba. De előbb a kicsempészett poharat SzöSzre bízva, felmentünk a koleszba. Ezt utólag kicsit hibának értéke
lem, mert a poharam összetört, másrész, fontosabb részt, elvesztettem Julcsi lakótársát Annát. Pedig meg akartam vele szeretettni magam.
Ezekután lapsora helyeztük át a székhelyünket, ahol most szerintem eléggé lapos volt a party, így inkább leültünk. S így csendesen élveztem kedvesem társaságát. Közbe néha iddogáltunk. De a party nem igen mozgósitott minket. Így hát mondhatom h most gyenge volt a hely. Rövidesen csatlakozott hozzánk nővérem,
aki letette kabátját, majd az alsó szinten élvezte v próbálta élvezni a bulit.
Julcsival aztán kettő felé meguntuk a punnyadást, s hazamentünk. Hazafelé jót beszélgettünk, majd illendően elváltunk. Ami mint mindig nehéz búcsú volt, de nagyon élvezetes. 10 perc múlva már én is otthon voltam, s nővéremmel értékelhettem az estét, egy kis reggeli keretein belül (5:00 körül)

Összegezve a szerdát egy erős közepes volt, rengeteg hangulati befolyással. DE nagyon élvezetes napnak értékelném. Mert hát minden jó ha a vége jó, s a szerda vége (ami csütörtök már inkább) szóval az nagyon jóó volt. Főleg kedvesem társaságának köszönhetően. Aki mindig feldob mindenféle rendezvényt, szépséges szemeivel, s isteni mosolyával, szóval a szerda pontszáma 8,6/10



CSütörtök: A csütörtök a hosszú alvás napja. Mivel első órám 13:00 kor kezdődik. Így hát kialudhattam volna a bulit, de 9 kor megébredtem, s már nem tudtam visszauludni. Kissé fáradtan, de elkezdtem a napot. Az utolsó napot a héten. Ami rövid és kellemes volt. Két óra, az egyik matek a másik szociológia. Szociológia különösen élvezetes volt, mert Julcsival tölhettem. Nagyon jó volt, ez az első közös óránk. S órán is aranyos, s belevaló csajszi, s precíz. Szóval jó kis óra volt, bár inkább Julcsim figyeltem mint a tanár előadását.
A közös óra után, pedig egész délutáni program következett. Előszőr kisházba mentünk netelni, ahol nem vettem észre lakótárs Ádámot, majd rövid netelés után, Julcsinál tölhettem a napomat. Ahol elmosogattunk illetve Ő mosogatott én csak elkezdtem, majd rendetraktunk, s tv-tünk. Aztán hatórakkor elmentünk bevásárolni az Árkádba, s hétkor kedvesem egy remek kis vacsorával örvendeztetett meg. Ami nagyon jól sikerült. Finom volt, s ismét új ízeket tanulhattam meg tőle. Ezután jött a vacsi elfogyasztása. A vacsora után, desszertként Julcsim társaságát is megkaptam. A vacsorán, az asztaldísz az én virágom volt, meg a szalvéta. A teríték egyszerű de nagyon jó volt. S a társaság felemelő, egyedülálló, páratlan és gyönyörű. Az étel pedig finom, s ropogós. Nagyon ízletes volt. Szóval Julcsinak a vacsorára 10 pontot adok.
Az est további programja eléggé változatos volt. Volt egy kis tv-nézés, majd csillagokat is néztünk. S végül romantikus, gyertyás, füstölős hangulatot teremtettünk. S jómagam masszázzsal próbáltam örömet szerezni kedvesemnek.
Ezt a programot nem is részletezném, maradjunk annyiban hogy klasz este volt. S Julcsi bemutatta hogy VPD-ből (vállalati pénzügyi dötések) is megállja a helyét. S hogy miről beszélek? Hát hogy eléggé ért az "érzékenység vizsgálathoz". Ezt nem részletezném. Ezt a manővert eltekintve az este remek, élvezetes, s hangulatos volt. (bár ismét nem csináltunk semmi aktiv programot.) De sokat nevettünk, s jókat beszélgettünk, mindenféle dolgokról. S viszonylag sokféle dolgot is csináltunk.
11 kor hazamentem, Julcsi pedig lepihent. A csütörtököt így nagyon felpontozom. S mint a hét nyitánya, a hét zárlata is kiváló volt, így a csütörtök nem is kaphat mást mint 10/10

A hét további napja a hazautazással telt, ami meg a fáradsággal járt kézenfogva. Így péntek 13-a eléggé lájtosan telt. Semmi élmény, se túl pozitiv, se túl negativ. Szóval nem is igen tudom lepontozni, amolyan pihenős nap volt, de adok rá egy 7,5 -öt. Mert itthon tölhettem a napomat.

Szóval egy eléggé jó, s élvezetes héten vagyok túl. Köszönet a főszereplőknek érte. Julcsinak, nővéremnek, Timinek, SzöSznek, Annának, Bandinak, Stokinak, Petinek. Persze mint ahogy szoktam volt mondani, "ezt nem lehet leírni át kell élni" ez most is így van. Átélve mindez az élmény nagyon klassz volt. Várom a hasonló színvonalas, vagy színvonalasabb folytatást.
A jövő hét is remélem hasonló jó lesz, kicsit több tanulással. De hasonló izgi programokkal, mert ezúttal Melcsyvel Katussal és Hajmival is tervezek programot. Szerda buli a La Torre-ba. SZóval lesz sok élmény megint, úgyvélem. Már nagyon várom.
Köszönöm hogy ismét végigolvastátok írásomat. A jövőben is vigyázzatok magatokra, élvezzétek egymást, ne merészkedjetek közel a vorgegossen-injektorbohrunghoz.
Szóval a mihamarabbi viszontolvasásig sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése