2009. február 7., szombat

Reklám

Emelem virtuális kalapom blogom olvasói előtt! Ma kicsit hangulati vállságba voltam, ami meg is látszott viselkedésemen úgyérzem. Szóval előszőr is sajnálom azokat akiket megbántottam, magatartásommal. Főleg Julcsimat sikerült nagyon megbántanom, lehangoló levelemmel. Amit nagyon-nagyon bánok. S remélem majd holnap személyes varázsommal vagy mi a szöszel, jóvátehetem ezt az orbitális hibámat.
S most jöjjön a főtéma, ami pedig nem más mint egy kis reklám. Na nem nem hüvelygomba elleni szert fogok reklámozni, hanem egy blogot. Merthát a blogolás jó szokás, és terjed mint a közmondás. Szóval lényeg a lényeg (ezt hívják azthiszem úgy hogy hangulatfokozó hatásmonológ), tehát lényeg a lényeg hogy a logspot jóvoltából Melcsy drágánk is újult erővel beleveti magát a blogolás rejtelmeibe. Érdemes lesz figyelemmel kisérni a mindig mosolygós Melcsy életének meghatározó eseményeit, vagy épp érdekes írásait érzelmekről, vagy csak megnézni a mókatárát. És hogy hol éritel el mindezt a link nagyon egyszerű http://linkamelinda.blogspot.com
Azthiszem érdemes lesz ide is bepillantanotok néha néha, mert igazán jó dolgokat fogunk fellelni úgyérzem. Persze lehet hogy csal a férfiúji megérzésem-ami mint tudjuk nem létezik.
S ha már két bejegyzés akkor vetitsük előre a dolgokat. Mi is történt velem a mai nap, s mit tartogat a jövő?!
Ma nem igazán történt velem sokminden, pihentem a tegnapi móka fáradalmait, majd megnéztem a Valami Amerika második részét, mondhatom eléggé klasz folytatás lett. Bár az első rész is tetszet, de a második egy kicsivel jobb. Kiváncsi vagyok lesz-e még folytatás. Aztán kb az aktiv rész ez volt, mert a film után kicsit szomorkás lettem, valamiért. Amit nem is igazán tudok megmagyarázni, csak úgy jött az a furcsa kedvtelenség. S meg is bántottam pár embert. Amit sajnálok mégegyszer.
A délutánom további része eléggé pihenősen telt, gyakorlatilag semmitevés. Majd este csináltam vacsorát, amibe azért anyu is segétkezett. Egy kis bundáskenyeret medvesajtal. Amúgy probáljátok ki a receptet. (nem saját) Szerintem nagyon finom, s különleges ízt ad (no nem a kékcsibe) hanem a medvesajt a bundáskenyérnek. Szóval fini vacsi után, kicsit jobb kedvűen, bár az inkább az anyuval történő csevejnek köszönhető, de kicsit jobb kedvűen telt az estém. S miután Julcsim is valahogy kiengeszteltem délutáni lükeségem miatt, azután már klasszul éreztem magam.
Holnap pedig utazom vissza győrbe. S igyekszem megrakni a tanulás szekerét ezútal jó eredményekkel. Persze nehéz lesz, mert minden eddiginél nehezebb félév elé nézek. SZóval össze kell szedni a kraftot. De előtte a sikeres hétkezdéshez kedves mátkám társasága dukál. Akit igyekszem majd élőben kiengesztelni a mai virtuális hülyeségem miatt. Persze még ki kell eszelnem valami jó progit is, meg valami klasz kis meglepetést . Szóval várom már a holnapot. Végre ismét Győr, ismét Julcsi, s ismét Egyetem.
S bejegyzésem vége előtt, a grande finálét megelőzően még egy kis humormorzsa az új tanévre. Néhány bölcs gondolat, de lássuk is a medvét

Bölcs mondások:

- Mindig van két lehetőség, vagy nincs.
- Némelyik nő mind egyforma.
- Ha döntened kell, az is döntés, ha nem döntesz.
- Akit harminc felett buszon látnak, az vagy ellenőr, vagy sikertelen az életben.
- Aki fél az alkoholmérgezéstől, ne igyon mérgezett alkoholt.
- Óriási ötletem volt ma reggel, de nem tetszett.
- A pénz beszél: azt mondja, viszlát.
- A horoszkópom azt mondja, a sors ujja rám fog mutatni. Sajnos a középső ujja volt.
- A dohányzás megrövidíti a cigarettádat.

Na de most azthiszem zárom a mókatáramat. Jövő héten jelentkezek friss életképekkel, zajlási tudósitássokkal. Legyetek jók, vigyázzatok egymásra, élvezzétek egymást s blogoljatok.
A mihamarabbi viszontlátásig sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése