2009. március 27., péntek

Tavaszi megújulás..

Nem a ruha teszi az embert, de fontos hogy az ember csinosan nézzen ki. A csinossághoz nem kell sok minden csak egy megfelelő ruhás szekrény, és benne a megfelelő stilusú ruhák. S mit lehet tenni ha az ember ruhatára nem a legkorszerűbb? Hát azt kell tenni amit a férfiak általában utálnak, el kell menni vásárolni.


Emelem virtuális kalapomat blogom olvasói előtt! Most a hetem egyik legklasszabb élményét örökíteném meg nektek, mivel a héten nem sok izgalom ért.
A hétből kiragadnám a szerdát. Ami egy nagyon vegyes nap volt. Szomorúan tapasztaltam zh-im eredménytelenségét, de örültem hogy végre túl vagyok rajtuk, és hogy kedvesemmel tölthetem a délutánt.
A délutánt amelyre az első közös vásárlás volt betervezve. Amitől meg kell hogy mondjam előszőr a hideg rázott ki, mert oly sok férfitársamhoz hasonlóan utálok vásárolni. Azonban gondoltam jóó móka lesz kedvesemmel vásárolni. S legalább kicsit jobban megtudhattam hogy milyen ízlése van, s hogy mi tetszik neki és mi nem :)
Amúgy is kicsit szomorúak voltuk mindketten, így utólag is jó mókának bizonyult a vásárlás. Szóval óránk s kötelezettségeink után nyakunkba vettük a bevásárlóközpontot. Mint ahogy lenni szokott minden kezdet nehéz, így nem volt ez máshogy most sem. Előszőr csalódottan konstatáltam, hogy nem igen találok megfelelő ruhadarabokat.
De aztán mint az asszikron motor, felpörögtünk. Talán ekkor jött meg mindkettőnknek a kedve a vásárláshoz, nem tudom... Szóval lényeg a lényeg hogy betérve egy boltba, végre örömmel konstatáltuk hogy itt jóó ruhák vannak.
Így meg is kezdődött a vásárlásunk. Előszőr polókat majd ingeket néztünk. Majd farmerokat. A kiválasztott ruhadarabok után jöhetett a próbálás. Ami nagyon izgalmas volt. Rádöbbentem hogy egészen megkarcsúsodtam :) S hogy nem is kellenek nekem olyan nagy ruhák :) Ami jól esett lelkemnek :) Másrészt jó volt Julcsival próbálgatni a ruhákat. Illetve Julcsi előtt :)
Nagyon élveztem. S csak hozta hozta lelkesen a próbálni valót, hogy egyéniségemhez illőt találjunk. Végül egy égszinkék ing nyerte el tetszésünket, illetve egy fehér nadrág. Persze a jó vásárló előszőr betér máshova is, hátha ott jobbakat lel, így a megfelelő kiválasztása után mi is tovább álltunk. A következő boltban is találtunk ruhákat. Egy zöld poló tárgyában. Ami nagyon jó volt szerintem.. De ekkor jött a hívás..
Miszerint megérkezett a második divattanácsadóm Anna (Julcsi lakótársa). Ez külön élményt jelentett, hogy két csinos lánnyal vásárolhattam, és tölthettem az időmet. Itt köszönném meg minkettőjüknek a segítséget, s a türelmet :)
Szóval így hárman folytattuk a vásárlást. Közben persze komolytalanul Julcsim idegesítettem, a különféle stilusidegen "gengszter kalapokkal" és ''airwolf" napszemüvegekkel. Ezt én azért kicsit élveztem :) Szeretek csak úgy bohockódni :) S a vásárláshoz hozzátartozik az elmaradhatatlan morgásom is. Miszerint börtöncsíkosat és rabszámos ruhát nem veszünk :)
Szóval összeségében nagyon jóó kis móka volt. A lányok remekül a segítségemre voltak, s Annától még pár tanácsot is kaptam az ingekkel kapcsolatban. Köszönöm neki. Aztán sok sok ruha próbálása után, maradtunk a jól kiválasztott kék ing és fehér nadrág melett. Ami egy baseball sapkával remek nyári viseletet alkot majd szerintem, de buliba is ideális. Szóval jó választás volt.
A vásárlás pedig a hölgyekkel nagyon élvezetes volt. Egészen jó kedvem lett tőle. Mégegyszer megköszönném a segítséget, s a rám áldozott időt. Élveztem, s tök jó kedvem lett a vásárlástól, lehet hogy mégse olyan átkos dolog vásárolni :)
Majd a ruhavásárlás után kedvesemmel bevásároltunk az estére. Vacsorához vettünk alapanyagokat, illetve itókát is mellé. A vacsora hot-dog volt, a kisérőital pedig Sangria.
Szóval beugrottunk a Sparba, vásárolni hozzávalókat. Ez is nagyon izgalmas volt :) Bár rájöttem hogy pakolni nem csak én nem tudok :)
Aztán végezve a boltal, megvártuk Annát, s együtt hazasétáltunk. Jó volt a lányokkal lenni. S élvezetes volt a délutáni program. Útközbe még kicsit Annával is tudtam beszélgetni. Amit szintén jónak értékelem. S jó tudni hogy Ő is hasonló véleménnyel van Julcsimról. Hogy Ő egy fantasztikus, hihetetlen csaj. S ez szerintem is így van. S mindketten imádjuk :) Hát igen.. Nem véletlen szerintem :)
Hazaérve, anyukám tanácsát követve én "megpróbáltam amit vettünk", s kicsit divatbemutatóztam Julcsi előtt. Majd nekiláttunk vacsorát késziteni. Amiben én nem túl aktivan vettem részt :) de én ilyet nem szoktam itthon késziteni :) De azért jó volt. A hot-dog hamar elkészült, s nagyon jól is laktam tőle. Ezután elfogyasztottuk a Sangriáink. Két és fél üveg :) Ami hamar még jobb kedvre derített. Iddogálás közbe pedig befejeztük a filmet. Aminek nem tudom mi volt a címe. Angol film volt, dán felirattal. Ami érdekessé tette, mert szemem akaratlanul is elkezdte olvasni. A storry lényege hogy egy csaj két pasi között vívódik. Az első szerelme, akit halottnak hitt és egy másik srác között. S végül öregkorukra egy öregek otthonában egymásra találnak, s együtt halnak meg. Sajnos felét nem értettem a filmnek. De azért jó volt. Bár nem épp az én műfajom az tény.
A film után, folytattuk a Sangriázást. Majd elkezdtünk lefekvéshez készülődni. A zuhanyzás ismét egy élmény volt, s a fogmosás is :) A dolgokat csak még izgalmassá tette kedvesem "kullancsos" játéka :) Ami nagyon elnyerte tetszésem. Ezek szerint nem csak én vagyok még gyerekes :P De nagyon jóóó volt.
Fogmosás után lepihentünk. S a jóéjtpuszi után összebújva elaludtunk. Nagyon jó volt, bár sajnos nem aludtam jól. Dehát nem aludhatok mindig egyformán jól :) Jó volt hogy egy héten másodszor aludtunk együtt :) Mindig jó egy ilyen csinos lány melett álomra hajtani a fejemet.
Nem is beszélve a kellemes jóreggelt pusziról, és az ébresztésről. Szóval egy szavam sem lehet a szerdáról. Csodás volt. Nagyon kellemes volt a vásárlás, az együtt lét. S egyáltalán nem hiányzott a bulizás. Örültem hogy meghitten veled lehetek kedvesem. S köszönném neked a szép estét/napot/ reggelt.
Fantasztikus,hihetetlen egy lány a barátnőm. Igen tudom Te azt mondod hogy nem érzed magad különlegesnek, de szerintem az vagy. "Miazhogy nagyon is" Hihetetlen, s napról napra jobban vonzódom hozzád.

Összegezve talán ez volt a hét legnagyobb élménye számomra. Remek kis nap volt. S bebizonyosult hogy a poklot és a mennyet is megjárhatja az ember egy nap alatt. S ahogy mondani szoktam, ezt nem lehet leírni, ezt át kell élni. Talán erre most különösen igaz ez a szófordulatom. Mert leírva ezek csak szavak, jól megszerkeztett mondatok, de hiányzik belőlük mindaz az érzelem, élmény amit kaptam. Kaptam ettől a csodás lánytól. S csak egy szót tudok neked mondani KÖSZÖNÖM.
S most hogy kilelkendeztem magam azthiszem zárom soraimat. Optimistán várom a folytatást. Remélem még nagyon sok hasonló s jó élménnyel gazdagodunk együtt. S remélem hamarosan megjön a várt tavaszi jóidő, s felvehetem az új szerzeményeimet :)
Köszönöm kedves olvasóim a türelmet és a figyelmet.Köszönöm hogy végigolvastátok ismét a bejegyzésemet. A következő bejegyzésig, legyetek jók, élvezzétek egymást, vigyázzatok magatokra. Hamarosan jelentkezek egy lájtosabb hétértékeléssel. A mihamarabbi viszontolvasásig sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése