2009. augusztus 29., szombat

Nyárzáró

Emelem virtuális kalapom blogom olvasói előtt! Ismét lett egy kis időm, miközben témáimat érlelgetem, erjesztem, így ismét alkotok nektek valamit. Elvégre már rövid a nyári nadrágszíj, így hát kihasználom az időt.
S ha már a nyarat megemlítettem, akaratlanul is felbuzgnak bennem a nosztalgiapatakok.

Igen tegnap a férfirendezvény kapcsán is képbe került Kornél által hogy bizony az itt készült fotókopiák lehetnek a nyárban az utolsó emlékek/élmények. Hát ebben van valami :)
Ismét elmúlt egy nyár, ilyenkor aztán ki ki elmorzsol egy könnycseppet, vagy melankólikus hangulatba kerül. Lesznek akiknek elégedettek a nyarukkal, s lesznek akik nem azok. Én az előző csoportba sorolnám magam. Rengeteg emlékezetes pillanata volt a 09-es nyárnak, s nagyon élveztem. Szép volt jó volt, elmúlt, persze este az eső ellenére legurítok még pár sört, amolyan búcsútorként, aztán csak azt kívánom hogy jövőre is hasonló jót ;)

S mitől is volt emlékezetes?! Mert sose unatkoztam, rengeteg móka, öröm, rendezvény, kaland fért bele ebbe a pár hónapba. Vessünk hát számot az eseményekkel. S mivel a részletek megtalálhatóak a blogomba, kivéve pár ritka pillanat így hát csak röviden :)
A nyár ott indult talán hogy BL-nézés Laposon, közel sem lapos hangulatban, új csapattal, megszokott jókedvel :) Aztán következett a várva várt, azaz halálba kívánt Vizgaidőszak, ezt is túléltük több kevesebb sikertelenséggel.
Közben lelkesen túráztam Balatonfüredre s Barátnőm tásaságát és családja kedvességét élveztem. Csaptunk is együtt biciklitúrákat, strandoltunk is, jókat ettem ittam.

Ezután kissé alábhagyott a programdúsúlás, ekkor Stokival múlattuk az időt, győrben. Csaptunk is emlékezetes lovagozós partyt a "Zátony kocsmában", majd a sikerre való tekintettel egy Reneszánsz partyt is tető alá hoztunk, amolyan GazdÁSZ-GépÉSZ tanestet, Csilla, Nővérem, Stoki, szerénységem. Ez is emlékezetes marad :) Csilla(g) sikátor :P Ugye hogy ugye ;)

Közben a honi barátokkal lelkesen készülgettünk a Balatoni biciklitúrára, hát sajna idén kimaradt :( Remélem jövőre ;)
A nagy szervezést egy családi grillparty szakította meg. Szintén nagyon élveztem :) főleg királyi bonellrúgos trónomat :) Bár ebben a grillezésben még rutint kell szereznünk :)
Ezután egy kicsit valagbeputtyadós időszak következett, lebensraumba korlátoló, s semmi komolyba nem belefogós jött. Sztahanovista módon munka munka munka, már amikor volt mit munkázni :)

Ezt követően megtartottuk illően, egy meglepetés buli alkalmával Cucu alias Petya szülinapját is. Hát igen az a Szigligeti kiruccanás is emlékezetes marad :) Full bodyd macsó sör :) Igaz Petya?! Strandolás, labdázás, gondtalanság, Lángos, sör, jó móka volt azthiszem :)
Ezután egy szép esős napon megszerveztük Nándival a Somló túrát. Ezzel egy régi vágyam teljeslült. S bár azért jelentősen megáztunk, s biciklim a bétateszten el is bukott, de kellemes kis élmény marad, itt készült aztán az "elvakult biciklis kép" Nándiról :) S készült pár előnyős közös fotói is, mely bizonnyal szép élmény lesz :)
Hazafelé a guminyomás problémáim is viccesek voltak, remélem jövőre többet tudunk majd túrázni :)

Aztán elérkezett a hagyományörző veszprémi utcazene fesztivál. Ez is nagyon élvezetes volt, hát igen idővel egyre jobban feltaláljuk rajta magunkat, s gondtalanul duhajkodtunk ismét :) Főleg hogy jó nagy kompánia gyűlt össze (Márton, Kuwi, Szellem, Pusi, Cé )
Felejthetetlen hümmögések, és Petya Kalasnyikovos csajai vagy Petya nyalása, . erre már Big kollega úr is harapott egyet ;) aztán a hajnali látványos unatkozásunk, s még számtalan felsorolhatatlan memoriter, mind emlékezetes nyomot hagytak lelkemben.

Ezután jött a sokásos nyári eső, megspékelve borsónyi jégdarabokkal, az uborkának annyi is lett :( Ilyet sem élletem át még személyesen. A jégdarabog kopogása a tetőn szintén megmarad..
A jégzivatar után következhetett a károk elhárítássa, szerencsére a Kis Hásziendát talán egyedüliként a faluban megkímélte a zimankó, persze kisebb károk itt is lettek.
A zivatar magánéleti szemmel is bekösznötött ekkor, a bűvös 7 hónap, már aki babonás, s talán a nyár és a messzeség miatt, sorkerültek apróbb cseprőbb csetepatékra.

Aztán ahogy iperedett a nyár, mi is belevágtunk az emlékezetes házátalakításba. Harc a háromajtóssal, a műhely 20 éves megmartenzitesedett vasainak eltávolítása, vagy épp a hasonló melós járólapfelszedés is nagy nagy emlék marad. Nővéremmel klassz kis munkacsoportot alkottunk, rájöttem hogy a Diégó egy sunyi üzletlánc, s hogy hogy kell villanyt szerelni. S sok értékes kincset megtaláltam, pl a az aredenneki offenziva dízelolaj tartalékát a garázsban :) De családi csapatunk azért nagyot alkotott, szerintem ha Vízmeg Mihály ezt látná ő is ámulna :) (szerk.: a tervezője a házunknak)
Sajnos ekkor jelentkezett a nagy időhiányom is, amiért sok sok mókából kimaradtam :( azonban Melcsy szülinapját nem hagyhattam ki (tavaly már megtettem :D)
Szóval az az Oázisos este is emlékezetes marad, nekem is, meg azt hiszem Nándinak is :) Nagyon figurás társaság gyűlt össze, s végre Oázis is szerzett egy jópontot a nagy noteszkámban. S ajkán is megéltem hogy összekevertek a hivatásos press-el. Hát igen a kamere áldásos átka :)
MEgismertem Kingát, Rebekát, Henit, és Zsófit, meg Dun Juan Kornélt :) Szóval jó kis este volt ez is. S a másnapi piritósozást Nándival is hozzácsapnám az estéhez. Szóval két izgalmas nap egyfolytába.. :)

Ekkor még javában tombolt a házépítés, s így idő hiányában a Tüskevári falunap ismét kimaradt, helyette viszont volt noszlopi főzőverseny. Aminek nem gondoltam volna de eléggé korrekt kis Marketinget készítettek. Bála Béla és Bála Bea személyében :) Korrekt kis móka, jövőre tervbe van véve az indulást.
S talán ezért is futjuk családunkban a bográcsos "tesztkilómétereket". A győztes ételhez még sokat kell setupolnunk. El is határoztam hogy november 8-án bográcsozás :D
S ha már eljutottunk a gasztronomiához, agusztus 20-a. Ismét nagy nap volt, csaldái bogrács csodát alkottunk. Itt adtam számot konyhanyelvi zsenialitásomról "vörös paprika". Persze emlékezetes marad a "driller" és a "bollerró rugó" is. Nagyon kellemes kis este lett belőle, főzés, sör, fényképek, vidámság, zene, kacagás vizipipa :) Kell ennél több?! :) Remélem jövőre is hasonló mókát folytatunk.

Ekkor már halványodott a nyár melege, s ekkor indultunk Kedvesemmel győri kikapcsolásunkra, ami szintén élvezets volt :) Sajnos itt csak egy Szépséges ágyús kép készült, a többi privát gyüjteménemben pihen :). Feledhetetlen főzések, vásárlás, vagy épp a meg nem érkező állatkerti helyijárat :)
Hazaérve aztán a nyár zárlataként meglepetés bográcsolásba csöppentem. Hát igen a család azért képes spontán alkotni :) S váratlan dolgokat előhúzni a kalapból.
Agusztus utolsó előtti napjára pedig egy spontán füredi kirándulás koronázta meg a nyarat. S hogy ez a korona valóban koron-e vagy tövis korona, azt egyenlőre még nem látom, kicsit ez is az is :) Minden estere így úgy, amúgy, de szép lezárása volt a nyárnak.

S mivel kifogytak a naptárból a napok, így nem maradt más hátra mint hogy summázzak.
Kalandos, izgalmas, pörgős, bulis nyár volt. Soha rosszabbat :) Persze azért pár apró dolgon változtatnék rajta :) de majd következő életemben :P
Összegezve a pontjait, az elmúlt hónapoknak egy erős 9,4 es pontszámot adnék. (Hmm mostanában minden eléggé combos pontszámot érdemel :D)
Bejegyzésem végére pedig sommantanék egy kis meglepetést. Fogyasszátok egézzséggel :)





Neketek pedig kedves olvasóim, köszönöm a türelmet, s a veletek eltöltött közös élményeket. Ahogy mondani szoktam, ezt nem lehet leírni, ezt át kell élni, ez most is így van..
Remélem mindenkinek hasonló élvezetes nyara volt/van. Én ezzel hivatalosan is elköszöntem a nyártól, s valami újba kezdek, méghozzá a Győri III évadba.
Köszönöm a türelmet, a mihamarabbi viszontolvasági legyetek jók, vigyázzatok magatokra, s élvezzétek ezt az őszies nyárutót.
A következő írásomig Sziasztok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése