2010. április 5., hétfő

Kampányvers

Üdvözletem Cadves olvasóim!
Mivel már csak egy hét van a választásokig, gondoltam nem hagyhatom ki ezt a napot, s néhány párt politikai hitvallását locsolóversbe foglaltam. Szóval álljék most itt a bizonytalan szavazók meggyőzésére, pár frappáns versike. S aki még nem esett túl a locsoláson, az nyugodtan meríthet belőle ötletet. Nem késő locsolóversel ráébreszteni a bizonytalanokat, hogy kire is tegye, húzza azt a bizonyos X-et. 
  De nem cséplem tovább a szót, érdemi krónika előtt álljon itt ez a kis kiegészítés. Mindenkinek kellemes húsvétot kívánnék, a lányoknak pedig sok locsolót :) 
 
Jobbik:

Turul toll és berkenye,
Eljött húsvét reggele!
Gyere elő most azonnal,
Leöntelek pitralonnal!



Jobbik:

Magyar fűbe magyar nyuszit,
Csókolj leszbit, ölelj buzit!
Csuhajja!  


Jobbik:

Húsvét másnapján az jutott eszembe,
Nokia dobozát vettem a kezembe.
Kenőpénz, csúszópénz mennyi fér el benne?
Hagyónak, Demszkynek elég sosem lenne!

Húsz éve rabolnak, taposnak bennünket,
Mutyiznak, sünöznek, kilövik szemünket!
Becsapnak bennünket hamis szép szavakkal,
Szegfűvel, naranccsal, szabad madarakkal!

Reszkessetek férgek, nemzetnyúzó lobby-k!
Nyakatokra lép a radikális Jobbik!
Feltámadás ünnepe van, Jézusnak, Hazának!
Meglocsollak, s szavazzál a Jobbikra vasárnap!


Zöld a mező, zöld a dudva
Itt van neked péniszpumpa.
Kég az ég és kék a tó
Gárdás leszbit dugni jó.  



Fidesz:

Zsigulival érkeztem
hetven métert fékeztem,
Viktor vagyok szép és laza,
locsoljak, vagy menjek haza?!



Fidesz:

Itt a Húsvét, itt az idő!
Adunk mi, csak nemtom mibő´
Viktor hintse rád a vizet,
Nem köll tojás, csak a fidesz!  


Fidesz:

Zúg a traktor, szánt az eke
Szavazókat szerezzek-e?
Húsvét napján kék harmat
Meglesz, bassz, a kétharmad. 




LMP:

Zöld erdőben nem jártam,
Kék ibolyát nem láttam.
Nem akart hervadni,
Nem-e kell locsolni?



LMP:

Zöld a tojás, zöld a haraszt,

Termelje a bioparaszt!
Forrásvizet kölni helyett
És 20 parlamenti helyet!



Zöldek vagyunk, mint a Naviik, pedig azok kékek
Parlamentért seggbedugjuk mi a Fideszéket.
Akcióink hülyesége minket le nem kókaszt
Lehet más a politika? Mi is tudjuk: lófaszt. 



MSZP:

Ajtó mellett állok,
Piros tojást várok.
Ha nem adják párjával,
Elszökök a gázával!


Húsvétkor is egy a nóta,
Fújjuk kliencvennyóc óta:

Vigyázzatok, jön a patás!
Elsodor az Orbán-hatás:
Nem épülhet több új lakás,
Nem lesz gázár-támogatás!

Égbe megy a benzin ára,
Ne másszatok narancsfára! 


MDF:

Te vagy az ki nekem maradt,
meglocsollak dőljél hanyatt!
Kék az Ibolya, kék az ég,
kék a tököm is, mi kell még?

MDF:

Bajszom veri már az állam,
Minek nekünk ez állam!?
Az Ördögnél is házalék,
Csak jöjjön még fél százalék! 



Sárgul a tulipán,
Dávid az Ibolya
Bokros a buliján
Öntözi sunyiba’

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése