2010. július 14., szerda

Tematika

Üdvözletem a kedves olvasóknak! Az elmúlt pár hétben, vagy inkább hónapban nem igazán ontottam a bejegyzéseket. Ennek legfőbb oka az általánossá vált időhiány volt. Pedig élményeim és megírni való históriáim lassan degeszre tömik az érlelő puttonyomat. 
  Ezt megelégelve aztán klaviatúrát ragadtam, és készítettem egy klassz kis ütemtervet, tematikát. Ebben összegzem hogy mi várható a blogomba és körülbelül mikor. Saját tapasztalataim szerint azonban óvatosan kell bánni az idő meghatározásával, mert valami úgyis közbejön majd. 
  De mint tudjuk az idő relatív, szóval lássuk a tematikát, végül pedig nézzük meg a mai friss krónikát. Valahol a füredi kiruccanásnál tettem le a lantot. Ez a pár napos kis nyaralás remek kis élményekkel gazdagított, elég csak a motoros fesztivált, vagy Tihanyt megemlítenem belőle. A négy nap alatt azonban amit volt szerencsém ott tölteni rengeteg új élménnyel gyarapodtam. A közeli jövőben erről mindenképp szeretnék tudósítani.




      Ezt követően második napirendi pontként meg kell emlékeznem a projektmunkánkról. Ez is nyalánk kis história, mivel rengeteget tanultam/tanultunk belőle. Azt hiszem a munka arra is jó volt hogy megtanuljunk csapatban gondolkodni és dolgozni. Így már füllentés nélkül írhatom önéletrajzomba hogy képes vagyok a csapatmunkára. Szóval a HUHA-Generátor bemutatóját, az emlékezetes mobilelvivést, és az utolsó hét izgalmairól semmiképp sem mehetünk el írás nélkül.




  A harmadik história az ezt követő hetekről, s nővéremről fog szólni, mert megérdemli, ha már ő is kitért a blogjában rám. A meleg napra való tekintettel igyekszem a hivatalos metódust rövidre csapni, de azért elmésen és üdén tudósítani a diplomaünnepről

Ehhez sorosan kapcsolódik Kedvesem vendégeskedése, aki a fent említett ünnepség után töltött nálunk pár (remélem számára is) csodás napot. Sajnos nem készültek fényképek, így hát ez kicsit szövegesebb bejegyzés lesz, de remélem azért kedvetekre szolgáló csemegét biztosít majd.

  A tematikában utolsó, de mindenképp fontos szerepe pedig a hét végén megrendezésre kerülő hagyományos veszprémi utcazenének van. Erről előbb egy beharangozó, amolyan kedvcsináló írást körmölök, majd érlelés és jóízű nyammogás keretében a fesztivál után beszámolok ez évi élményeimről.






 Remélem a blo(g)kád ellenére továbbra is figyelemmel kiséritek majd élménybeszámolóimat. A késések miatti megértéseteket előre is köszönöm. Az ösvény kijelölése után  nem is húzom tovább az időt vessük is bele magunkat az új krónikába....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése